vineri, 14 octombrie 2011

De ce?


De ce?? Serios, de ce?
http://www.kudika.ro/articol/special/18148/Vrea-sa-devina-cea-mai-grasa-femeie-din-lume-De-ce.html

Iar acum.. marea intrebare.. cum de i-a venit mintea la loc? 
http://www.romanialibera.ro/stil-de-viata/sanatate/cea-mai-grasa-femeie-din-lume-vrea-sa-slabeasca-vezi-de-ce-236939.html

E pur si simplu inexplicabil pentru mine. Cat de bine te poti simti fiind o namila, de ce sa ai dorinta morbida de a-ti bate joc de corpul daruit de Dumnezeu? Mai reusesti sa slabesti? Si in cat timp? Cu ce urmari ramai de pe urma acestui lucru?

Niciodata nu am putut raspunde la intrebarile acestea..

6 comentarii:

  1. eu ramin la concluzia ca fiecare om se complexeaza cum arata ,insa in zadar fiecare din noi au un corp exceptional de frumos de la natura ,si chiar daca toti nu au 90-60-90 ,fiecare trebuie sa-se iubeasca cum este!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e frumos sa zici "namila". E evident, din povestea ei legata de familie si mediul in care a fost crescuta, ca are anumite probleme. Exista si inversul medaliei, italianca care a murit de anorexie...nu manca pentru ca voia sa ramana mereu copilul lui mama, la fel de mica. Astea sunt probleme psihice si oamenii astia nu trebuie sa fie judecati, ci ajutati. E usor sa ne uitam si sa le zicem altora cum sa traiasca, dar ma indoiesc ca suntem vreunul in masura s-o facem .

    RăspundețiȘtergere
  3. Habar n-am de ce, dar cu siguranta aceste idei nu se pot naste din mintea unui om sanatos la cap.

    RăspundețiȘtergere
  4. carolina - asta e adevarul, trebuie sa ne iubim si sa ne respectam corpul, e dar ceresc :)

    koko - sunt de acord cu tine, imi inchipui si eu ca ideile lor se nasc dintr-un subconstient nefericit, si totusi dau impresia ca o fac cu buna stiinta. e pacat totusi ca din cauza ca aleg sa faca aceste lucruri, impulsioneaza si pe altii sa le urmeze modelul. wrong!

    ana q. - sunt de acord.. mi-e greu sa ii inteleg, mai ales cand vorbesc asa deschis despre asta, parca fericiti cu aceasta situatie si alegere..

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare absurd sa-ti doresti sa devii atat de gras.Tot absurzi mi s epar si cei ca-re deformeaza corpul la culturism.

    RăspundețiȘtergere
  6. fatacareaduceploaia - la fel si mie ..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...