duminică, 11 septembrie 2011

Ultima zi de vacanţă..

Greu de crezut, dar este.. Ultima zi a unei vacanţe de aproape 3 luni, după care urmează şcoală alte 3 luni. E greu de înghiţit asta, cel puţin pe mine mă apucă tristeţea şi melancolia.

Dacă pot bifa câteva realizări ale verii, atunci acestea sunt:
-Am învăţat o nouă limbă, limba latină. Fără voia mea ce-i drept, ci pentru diferenţă, dar nu-mi pare rău că am făcut-o.
-Am călătorit foarte mult, am văzut multe locuri noi din România. Am avut 3 săptămâni minunate, în care am vizitat Maramureşul, Ardealul, Făgăraşul. E bine ca înainte de a pleca în străinătate să vezi tot ce îţi oferă şi ţara ta.
-M-am redefinitv pe mine însumi. Am început un proces de schimbare al propriei persoane în această vară, iar acesta e singurul lucru care îmi aduce zâmbetul pe buze când mă gândesc la începutul şcolii.
-Am văzut mai multe filme decât în orice altă vacanţă :)

Cum există ups, există şi downs..
-Multe dimineţi am pierdut din cauza sculatului târziu.
-Multe dupămese am zăcut în faţa ecranului, urmărind seriale, stând pe twitter până la miezul nopţii, sau umblând aiurea pe net.
-M-am luptat urât de tot cu ţânţarii, am purtat adevărate războaie, şi mi-am dezvoltat o fobie din frica de ţânţari. Sper că peste iarnă îmi va trece.

Cam asta este.. Voi cu ce v-aţi ales din această vară?



Day # 23 - My 30 day challenge
Place where you want to live

  mm, sau Beverly Hills :P.. daca nu, ma multumesc cu Toronto (Canada)

5 comentarii:

  1. Ce de realizari:D:) Eu am capatat un look nou, pe la sfarsitul verii un iubit si ma mai pot "lauda" cu cateva carti citite care pt. mine sunt o realizare(nu prea ma omor cu cititul):D:) hihi:D:)

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    V-ar interesa un link exchange cu
    http://cool-finder.blogspot.com ?

    Imi puteti raspunde lasand un comentariu pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut si mie latina..cam greu de invatat gramatica, dar a fost nice :D. Cu siguranta am uitat tot :))) pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am adaugat si eu blogul in stanga jos la Friends. Daca vrei alt titlu sa imi spui. Eu te rog sa ma treci cu titlul Cool Things in loc de Cool Finder. Si mai am o MARE rugaminte, ar fi bine pentru amandoi sa schimbi textul Link Exchange in Prieteni, Parteneri sau orice altceva ("Ce mai citesc" sau ce vrei tu), dar nu link exchange pentru ca ne poate penaliza google pe amandoi.

    Mersi, o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. C.L.M - partea cu iubitul e o realizare mare, cat si cea cu schimbarea lookului :) Miscare curajoasa! ;)

    Koko - :)) Mda, gramatica da dureri de cap, insa ma bucur de descoperirile mele de genul: "wow, uite cuvantul ala vine din latina"..Si ma refer la cuvinte din engleza, spaniola, franceza..nu numai cele romanesti.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...