sâmbătă, 17 septembrie 2011

Serialele toamnei contra stresului

Mă aşteptam să treacă mai uşor prima săptămână de şcoală, mă aşteptam să am mai mult timp de a scrie, dar nu..
În schimb m-am apucat serios de citit, atât cărţi pentru şcoală, cât şi pentru plăcerea mea. Ehh.. mai mult pentru şcoala..:P
Ieri după ce mi-am făcut dulcele somn de dupămasă, sculându-mă la 6 seara, m-am apucat de tema la română, dar am abandonat-o repede. Mi-am amintit că ieri începea sezonul 3 din Vampire Diaries, aşa că m-am lăsat sedusă de vampiri :D.

Pentru cine l-a vizionat deja, aştept păreri. Eu una zic că va avea mare succes seria a treia, cel puţin la noi în România. Spre deosebire de noul sezon din Two and  a Half  Men, care nu-mi pot închipui cum va fi cu Ashton Kutcher în locul lui Charlie Sheen..

După TVD, am zis că nu am chef să ma culc aşa devreme, am mai căutat pe Vplay şi am găsit un nou serial, început ieri: The Secret Circle. Dacă cineva e curios, din pilot poate să-şi dea seama că e ceva amestecat între Twilight, TVD, H2o, Witch... :)) E vorba despre o gaşcă de adolescenţi care sunt vrăjitori. Curiozitatea mă va face să ma uit şi la următorul episod. În general mă atrag serialele sf+drama+superpowers+adolescenti. Îl recomand acelora care se dau în vânt după SF-uri, dar nu acelora care au pretenţii mari de la o producţie tv. (P.S. Serialul e bazat pe o serie de cărţi scrisă tot de L.J.Smith, cea cu Jurnalele vampirilor).

Să nu uităm şi de Gossip Girl, care va începe pe la finalul lunii, ca apoi să gustăm o mică bucăţică din Pretty Little Liars la mijlocul lui octombrie...

That's all..Back to my homework.


Day #25 - My 30 day challenge
Favorite book
 
..ştiu, ştiu , ar trebui să mă maturizez, dar chiar dacă foarte bine aş putea spune că Agonie şi extaz, sau Twilight, sau ceva din Agatha Christie ar fi cartea favorită, pur şi simplu, după gusturile mele, nimic din ce am citit nu a putut detrona seria Harry Potter! Celelalte intră în top 5..

13 comentarii:

  1. EU am inceput Lipstick Jungle...l-am inceput azi, si tot azi cred ca-l termin :))) Le las asa sa mearga si eu imi vad de treaba :D

    Mi-a placut TVD..a inceput promitator :D

    RăspundețiȘtergere
  2. C.L.M. - Fiecare cu placerile lui, unii sunt cu filmele mai mult, dar eu deobicei pierd vremea in fata ecranului vizionand seriale, si nu mai am timp de filme :)) Ador serialele, as putea spune :D

    Koko - Hmm, titlul pare interesant. Clar, cand voi avea mai mult timp o sa mai incep si alte seriale :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :D eu sunt cu filmele daaa:D:) n-am nimic nici cu serialele dar dureaza prea mult:D:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie place GG si TVD:D am sa ma uit si la Secret Circle daca e interesant:d si eu ma cont pe vplay si acolo tot gasesc seriale numeroase si nu stiu de care sa ma apuc...Chasmire Mafia e ok a si Vampire Knight e anime in japoneza (like TVD) mi-a placut foarte mult:d

    RăspundețiȘtergere
  5. A incept sezonul 3? Fucking shit. Imbatranesc. Eu de ce nu am stiut? Pfoaa...

    RăspundețiȘtergere
  6. C.L.M. - Haha, tocmai asta imi place mie la seriale :D Dau impresia ca sunt interminabile :D

    DeeDydy - cred ca toata Ro e pe vplay :)).. in felul asta m-am apucat si eu sa iau seriale la intamplare si sa ma uit..

    Lillee - Si eu aproape uitasem pana cand s-a trezit o colega la scoala sa zica.. dupa aceea am sarit toate cand am ajuns acasa sa ne uitam :))

    Faze si scheme - mersi..timp sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu ma uit la anatomia lui grey:D.hey ,daca esti din tm ,poate ne inalnim si noi candva:D.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am vazut prison break acum vreo 4 luni, şi sincer, nici acuma nu mă simt în stare să urmăresc un altul. am rămas prea marcată de el, şi văd că mai trebe să treacă un timp, până să încep cu altu:*

    RăspundețiȘtergere
  9. pinguu - serios? i mean am mai auzit eu ca "rupe", ca e comparabil cu lost, ca e o super-productie.. dar am zis ca nu cred sa fiu interesata.. insa poate ma pun si eu pe el, sa nu mor proasta :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ma uit si la TVD care a inceput in forta ca sa spun asa`! si la The Secret Circle,Gossip Girls...si Pretty Little Liars`!!
    Le ador la fel ca site-ul V.play`!!:X:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim - se pare ca suntem pe aceeasi lungime de unda :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...