sâmbătă, 10 septembrie 2011

Monte Carlo - basmul a 3 adolescente

Monte Carlo este un film din acest an, pe care eu personal l-am aşteptat cu sufletul la gură din cauza distribuţiei. Am văzut trailer-ul şi mi-a plăcut şi ideea filmului, chiar dacă poate fi confundat bine mersi cu o producţie Disney.

Pe scurt despre ce este vorba:
Grace (Selena Gomez) este o fată simplă din texas care a economisit bani să meargă în Paris. Emma (Katie Cassidy) este cea mai bună prietenă, iar Meg (Leighton Meester) este sora mai mare. Toate 3 merg la Paris, dar de acolo se pierd de autocarul lor şi ajung în holul unui hotel de primă clasă, unde Grace este confundată cu Cordelia, o celebritate gen Paris Hilton. Aşa că Grace şi fetele îi iau locul moştenitoarei (fără voia acesteia) şi zboară la Monte Carlo, unde se întâmplă tot felul de lucruri, bineînţeles fără ca lumea să ştie că "Cordelia" este de fapt Grace. Evident, ca să fie totul mai siropos şi mai de basm, cele 3 fete îşi întâlnesc "prinţii" şi "trăiesc fericiţi până la adânci bătrâneţi".

Ce mi-a plăcut:
-În primul rând m-au cucerit peisajele. Paris, Tour Eiffel, Louvre, Monte Carlo... :) Foarte frumos!
-Distribuţia. Din nou un film care m-a atras din cauza distribuţiei. Pe Selena Gomez vroiam s-o văd cum joacă într-un film adevărat, de Leighton Meester nu aveam dubii, am vrut doar s-o revăd într-o altă postură, iar pe Katie Cassidy o ştiam din Gossip Girl.
-Inocenţa filmului. Chiar dacă pare a fi un film produs de Disney Chanel, este totuşi un filmuleţ bun, plăcut pentru a fi văzut cu toată familia (fără restricţie de vârstă), într-o duminică dupămasă. Este un basm, destul de predictibil, dar nu complet clişeistic..Mai degrabă o aventură la care multe fete probabil visează, dar care e extrem de puţin probabil să devină realitate (mă refer la partea cu confundatul unei fete sărace cu a unei moştenitoare).
-Ca orice alt film Disney, sau de tipul Disney, există câteva mesaje din care privitorul să înveţe. Aici este vorba despre onestitate, prietenie şi dragoste adevărată.
-Mi s-a părut finalul drăguţ, idee simpatică de a termina, fetele aflându-se fiecare în ţări diferite (şi continente diferite), fiecare trăindu-şi visul. Îţi dă cumva o stare nostalgică..
-La final apar scene "filmate" la noi în ţară, dar ei doar imită, deşi trebuie să recunosc că imitaţia e foarte bună. Ba chiar vezi o rablă cu nr de HR, iar pe tabla copiilor de la şcoală au alfabetul scris cu tot cu ă,â,î,ş,ţ.. Dar trecem la partea mai puţin plăcută....

Ce nu mi-a plăcut:
-Eh well, uite că la un moment dat în film vine o fază nu tocmai flatantă pentru România. Din licitaţia colierului Cordeliei ei vor dona banii copiilor neajutoraţi din Africa ŞI România.. Flatant, huh?
-Deşi am zis că filmul este simplu şi inocent, parcă este destul de enervant faptul că defapt nu se întâmplă nimic. Cum să zic? E aşa.. merge în linie dreaptă, chiar dacă din trailer, şi chiar şi din film vezi că totul este în mişcare. Dar nu prea există acele evenimente care să rotească acţiunea la 360 de grade.. Nici extrem de mult amuzament, chiar dacă eu sunt o persoană care se amuză foarte uşor.
-Rolul actriţelor, în special ale lui Leighton şi Katie, au fost extrem de simple. Nu le-au pus deloc la încercare talentele actoriceşti. De Selena Gomez nu mai comentez, fiindcă nu am cum să-i compar evoluţia din filmul acesta cu alte evoluţii (eventual cu Wizards of Waverly Place :P)
-Şi ultimul lucru: ei bine, Monte Carlo, chiar nu este genul de film care să prezinte o situaţie de viaţă. Adică cine are o copie fidelă a persoanei sale, în pielea unei celebrităţi foarte bogate?

Per total, merită văzut?
Doar dacă te afli în una din situaţiile: 1.Ai o vârstă sub 15 ani, 2.Eşti mai mare, dar vrei să te uiţi cu familia, în special cu cei mici 3. Eşti cu o prietenă, te plictiseşti şi aveţi chef de o comedioară uşoară şi simpatică. 4. Ca mine, te atrage distribuţia. Oh, sau eşti fană Glee, am citit că unul dintre cei mai hot tipi din serial, joacă rolul prietenului lui Emma (Cory Monteith).

Trailerul:



Day # 22  - My 30 day challenge
What makes you happy
vacanţa...

3 comentarii:

  1. Altul pe care am tot zis c-o sa-l vad, dar n-am apucat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Este frumos filmul, l-am vazut si eu. Stiu ca nu are legatura cu filmul acesta ce vreau sa zic, dar uitate la Taken in romana se numeste Teroare in Paris, cred. :D Si sa imi spui cum ti se pare:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce de filem ne aarati:D:) super super:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...