joi, 1 septembrie 2011

Leapsă muzicală

1. Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ti-a plăcut când erai mai tânăr.
R: Pepe
 
2. Numește o formație sau un câtăreț pe care o / îl urai în tinerețe copilărie și pe care acum o / îl adori.
R: Nu prea îi ştiam eu pe la 7 ani..mă jucam prin copaci :))

3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.
R: Christina Aguilera

4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.
R: Black Eyed Peas - Pump It (şi în general majoritatea cântecelor lor)
5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
R: Unul făcut de mine, o combinaţie cu Aguilera, Celine Dion şi Pink (cântece mai puţin zvăpăiate)

6. Numește o formație sau un cântăret de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
R. Justin Bieber (dar şi alte târâturi de pe la noi)
 
7. Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
R: eh, nu ştiu ce să zic, mă blochează "adoră".. fără adoră poate: Eminem, E. Iglesias, Madonna (nu pot da explicaţii de ce :)) )

8. Coverul tău preferat.
R: Birdy - Skinny Love (după Bon Iver)

9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
R: Need you now - Lady Antebellum 
sursa: CLM's blog


Day #17 — My 30 day challenge
Things that are on your to-buy list

4 comentarii:

  1. Pepe, Bieber, da, da, te aprob. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Koko - :) Imi pare tare rau insa ca nu am reusit sa gasesc coverul si de downloadat..

    Lillee - :)))

    C.L.M. - Aparuse melodia o data in Hellcats, prin primele episoade, si la cum dansau majoretele alea pe ea, de atunci nu mi-o mai pot scoate din cap si imi vine sa ma apuc de acrobatii prin casa :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...