luni, 5 septembrie 2011

Începe şcoala, bine-mi pare, am entuziasmul cel mai mare

Ignoraţi titlul...
Acum 3 luni scriam asta, acum o lună asta, iar acum ...scriu asta:
Bye bye, Summer, hello September! 

Aşa cum ştim noi toţi "şcolăreii", şcoala începe peste o săptămână. Ce mai îmi rămâne să fac să mai profit cât mai pot de ultima săptămână de vacanţă? Nu prea multe, luni, marţi şi miercuri am pregătire de diferenţă, iar joi scap de ea (după ce o vară întreagă am tocit latina). Aşa cum probabil nu am mai apucat să spun, decizia mea finală legată de licee a fost să-mi strâng catrafusele şi să mă mut altundeva, iar pentru asta am avut de tras puţin din greu. În fine...                                                                             
Ce-o să fac după diferenţă? Probabil că joi, vineri şi sâmbătă o să sar ca apucata şi o să văd fiecare film din lista de "must see". Aşa, să mai fac câteva review-uri la filme, să vă plictisiţi, că după aceea nu mai e timp. Duminică probabil o să stau ca pe ghimpi, gândindu-mă cum o să fie la noua şcoală...Colegi noi, profi, ambient diferit...
Cu toate acestea abia aştept să văd cum va fi, cu ce fel de colectiv voi avea de-a face, şi să-mi pot împărtăşi părerile pe blog :)
Promit să încerc să scriu la fel de des, deşi probabil voi compune postări mai scurte...

Anyway, la voi cum e? :D Entuziaşti, mai puţin entuziaşti, entuziaşti cei de la facultate că mai au destulă vacanţă în faţă?
sursa foto

Day #20 — My 30 day challenge
Your favorite mascara

6 comentarii:

  1. Eu astept sa incep facultatea ca m-am plictisit:D:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu-mi doresc deloc sa incep...asa ma enerveaza ideea de a merge zilnic undeva, pff :)). Sper sa fie cum ti-ai dorit si sa-ti faci prieteni noi. pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta cu diferentele alea. :) Va fi bine, trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm. eu abia astept, dar totusi, parca vreau sa mai stau cam o luna in vacanta, acum a inceput sa fie interesant, cat despre transfer... si eu vroiam sa fac asta, dar m-a speriat ideea de a-mi pierde prietenii ce mi i-am facut anul trecut. Sper sa fie pe placul tau noua scoala.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Honey Bunny - Me too..

    CLM - :) Te cred, parerea mea acum e ca facultatea e mult mai interesanta ca liceul. Eu de cand am aflat ca o sa am uniforma, ca va trebui sa invat serios anii astia, nu ma mai rog decat sa se intample o minune si sa termin mai repede liceul :))

    Koko - pe mine ceea ce ma supara cel mai si cel mai tare in privinta scolii e sculatul devreme, mi-as dori scoala de la ora 9!

    Lillee - Mersi :) Trebuie sa fie bine :D

    Gagauta - Eu nu am avut astfel de griji in privinta transferului, ba din contra :)).. Si eu sper :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...