joi, 8 septembrie 2011

Burlesque - un vis cu sclipiri de diamante

Daaa, aţi ghicit, m-am pus iar pe recenzii de filme, fiindcă am terminat cu diferenţa!
Aşadar.. Burlesque! Titlul spune totul, e o nebunie filmul acesta!

Ce mi-a plăcut:
-Oo, dar ce nu mi-a plăcut? :)).. În primul rând filmul acaparează privirile cu strălucirea sa, totul e diamant, ruj, paiete, lumini. O lume magică a fetelor.
-Distribuţia. Christina Aguilera ca şi Ali, o fată dintr-un oraş mic, care doreşte să facă ceva mai bun cu viaţa ei, decât să fie chelneriţă. Cher -> Tess, proprietara clubului de noapte, Burlesque. Deasemenea mai apare si Cam Gigandet, care spre deliciul fanelor apare dezbrăcat, personajul său, Jack devenind iubitul lui Ali.
-Show-ul! Tot filmul e un show! Nu vă aşteptaţi la nu ştiu ce storyline de excepţie, pentru că subiectul nu e tocmai original. Însă montarea, spectacolele, coregrafia înflăcărează tot filmul.
-Faptul că ne putem bucura auzul cu vocea profundă a Christinei, cât şi cu cea uimitoare a lui Cher.
-Există acolo aşa o chimie între Tess şi Ali.. Se completează reciproc.
-Umorul unor faze din film, în special cele cu Ali şi Jack ;)
-Filmul este regizat aş putea spune aproape impecabil. Scenele, în special cele de dans, sunt superbe, intri în atmosferă rapid.
-După ce am terminat de văzut filmul, am mai vrut să-l văd o dată, şi încă o dată. M-am uitat de 2 ori până acum şi vreau să-l mai văd de zece..Te lasă cu un sentiment de tristeţe că s-a terminat, vrei să dansezi, să fii strălucitoare precum o stea! Vrei să fii pe scenă! E minunat sentimenul care mi l-a lăsat de fiecare dată...

Ce nu mi-a plăcut:
-Toată povestea este un clişeu, dar e evident ca filmul să nu-şi aibă punctul forte aici, căci este un musical.
-Poate sunt câteva momente pe care eu le-aş fi tăiat din film, căci erau uşor aiurea. Nu am înţeles, de exemplu, ce rost avea faza cu Sean (Stanley Tucci) în pat cu tipul ăla când a venit Ali, şi modul cum s-a continuat..Anyway..
-Ei bine..Poate că regizorul ar fi trebuit să se hotărască mai bine ce vrea cu filmul: este +15 sau nu? Pentru că acum filmul e simpatic, şi poate fi vizualizat de preadolescenţi, acum apare o scenă care i-ar face pe părinţi să închidă brusc tv-ul. Nimic explicit, dar de ajuns să devină ciudat, chiar dacă scenele de +15 sunt comice. Probabil că tocmai comicul salvează situaţia, iar părinţii se îndură să nu le pună o pernă peste ochi copiilor..


Partea favorită din film: Cea în care Nikki (dansatoarea certată cu Ali) trage perdeaua peste reprezentaţia personajului Christinei, dar show-ul este salvat când Christina deschide gura şi cântă. Mi s-a părut un moment magnific, care mi-a dat fiori.

Linia muzicală: Superbă desigur, iubesc melodiile, iată câteva:



Merită văzut?
Dacă iubeşti show-ul, dansul şi muzica bună, ei bine uita-te! Nu te aştepta la o poveste deosebită, dar aşteaptă-te la multă strălucire! Vei dansa prin casă după ce te uiţi şi nu-ţi vei putea scoate din minte versurile:
Hit it up, get it up
Won't let you rest
Hit it up, get it up
This is not a test
Hit it up, get it up
Gotta give me your best
So get your ass up
Show me how you burlesque
Trailer, enjoy:


Day #21 - My 30 day challenge
Favorite Lipstick

..rrr, sexy :P

6 comentarii:

  1. Da, uite un film care spune: trebuie sa ma vezi. Dar cu cine? Al meu sot fuge mancand pamantul, Capone se da lovit in aripa...
    Si nu-mi place sa ma uit singura :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant film, trebuie sa-l vad!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa-l vad si eu, dar am tot amanat :D. Dupa descrierea ta, I'll definitely see it :*

    RăspundețiȘtergere
  4. E bun....nu extraordinar..dar bun. Faptul ca Cher a aparut in film alaturi de Aguilera e o idee buna. Foarte buna!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi in general nu-mi place genul asta de film,trebuie sa recunosc ca am reusit sa-l urmaresc si chiar nu m-am plictisit.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lillee - :)) Da stiu sentimentul.. Convinge-l pe sotul tau ca sunt fete dragute pe acolo :))

    C.L.M - E chiar distractiv si placut!

    Koko - Asa si eu la inceput, desi vazusem trailerul, tot nu ma incumetasem sa ma uit, dar dupa aceea nu mi-a parut rau.

    Flyerboy - Intr-adevar, combinatia e tare reusita.

    fatacareaduceploaia - Nici eu nu ma omor dupa musicaluri, dar asta e chiar simpatic fara sa aiba aerul ala de film de "disney chanel".

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...