sâmbătă, 20 august 2011

Un musafir în viaţa mea

Să vă spun şi vouă povestea de la bun început...
Se făcea că acum câteva zile, pe la 1 noaptea eu încă nu dormeam. Şi când să mă bag într-un sfârşit în pat, aud mieunături insistente venite de jos, din faţa blocului. M-am uitat chiorâş pe geam să văd ce-o fi. În întunericul acela am zărit o mogâldeaţă mişcându-se în iarbă. Îmi zic în sinea mea "oh nu, oh nu, te rog spune-mi că nu e un pui de pisică uitat pe acolo, oh doamne!". Dar într-un impuls îmi zic să cobor, să văd ce e, măcar o dată în viaţă să îndrăznesc asta! Şi cobor.
Jos, înaintând precum o nălucă, găsesc locul unde zărisem creatura. O văd mişcând şi mieunând ca din gură de şarpe. Mă aplec tremurător (nu-mi vine să cred ce văd şi ce fac), şi mă uit de aproape la ea. Era un pui ud şi tremurând de pisică, nu mai mare de palma mea, chircit în iarbă. Mai stau puţin pe gânduri, mă mai uit în stânga şi în dreapta, iar apoi întind mâna şi însfac ezitând puiul. Dar de cum l-am simţit în palma mea, l-am şi dus repede la piept şi m-am înapoiat în bloc.
Cum am ajuns în apartament, am şi fugit la bunica mea (noroc cu ea, căci la părinţi nu mă simţeam capabilă să mă duc în miezul nopţii cu un mâţ în mână), iar împeună l-am hrănit şi i-am făcut un culcuş.
Asta e...

După care următoarea zi, bineînţeles că părinţii au avut parte de o surpriză cam neplăcută, m-au certat, m-au pus să-l pun în faţa blocului că poate vine mama lui, după câteva ceasuri s-au înduioşat, l-am luat înapoi şi împreună cu mama l-am hrănit în continuare (cu seringa), i-am făcut culcuş, l-am dus la veterinar, i-am luat papa specială...

Şi uite aşa m-am ales cu un nou membru al familiei. Eu care mi-am dorit din totdeauna să am o pisică. :)
Totuşi cel mai probabil, când mai creşte, îl vom înmâna unei rude cu casă, curte şi alte pisici. Spre binele lui.

O poză cu el sugându-mi din palmă...

P.S. Cred că o să-i zic, în lipsă de altceva, Titi Banditul. Are o semnificaţie anume pentru mine, dar şi "domnişorul" (pentru că este băiat din câte îmi pot da seama) este un neastâmpărat şi jumătate. :)

Update: ...cred ca nu are rost sa mai adaug nimic...a plecat intr-un loc mai bun




Day #14 — My 30 day challenge
Photo of a hairstyle/haircut you'd like to have
 Când voi reuşi şi eu să-mi fac să-mi stea părul aşa perfect ca la astea două, voi da petrecere.

8 comentarii:

  1. Waa, ce dragut e! Ba nu, e adorabil!!!!!!!!!! :D
    Felicitari pentru noul membru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un nou membru în casă cu drepturi depline. Aşa fac toţi părinţii, iar în cele din urmă ajung să fie mai grijulii cu animăluţul, mai ceva ca tine! Din proprie experienţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. E absolut superb! O sa vezi ca ramane la tn:X

    RăspundețiȘtergere
  4. CLM - Mersi :) Tare mi-e drag.

    .missbee - sa inteleg ca ai avut si tu astfel de probleme.. parintii astia, cum sa-i intelegi? :))

    Koko - Mi-as dori mult.. dar e cam complicat in situatia mea actuala

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce misto. E scump foc. Sa-ti traisca. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Faci o fapta buna, dar nu intotdeauna se soldeaza cu urmari la fel de bune. Dumnezeu da, Dumnezeu ia.
    Viata e un film imprevizibil, iar noi suntem actorii. Putem fi oricand concediati. Si totusi pentru ceilalti actori e mereu un soc cand un altul este concediat. Esti egoist daca plangi, dar poti sa te abtii oare?

    Sa ne rugam intotdeauna pentru fericirea celor care au ajuns intr-un loc mai bun, si sa nu ne plangem noua insine de mila.

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi plac pisicutele:D foarte bine ai facut

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...