sâmbătă, 13 august 2011

Revenire din vacanta

Ouch, se face aproape o lună de când nu am mai pus mâna pe tastatură şi nu am mai apăsat butonul de postare nouă.
În tot acest timp nu am făcut o vizită planetei Pluto şi nici nu am fost ţintuită la pat, ci am fost plecată pe la alte rude şi prin alte meleaguri.
Astăzi am ajuns şi eu acasă, la desktopul meu cu pisica şi în cămăruţa mea supra încărcată, iar acum că am mâncat şi m-am odihnit, am zis să dau un ochi pe aici. :)
Iniţial nu plănuisem să lipsesc decât 2 săptămâni...Dar asta-i cu planurile la mine...Aşa că: în prima săptămână am colindat oraşul cu verişoara mea, următoarea săptămână am vizitat Maramureşul, împreună cu câteva rude, iar în cea de a 3-a şi a 4-a săptămână ne-am mutat "sediul" în Ardeal şi am străbătut împrejurimile.
Am adunat aproape 6 GB de poze şi filmuleţe, aşa că voi mai putea adăuga vreo 2 dvd-uri la arhiva personală, cât şi câteva poze pe Facebook :P

Apropo, sfat pentru cei care stau la oraş mare gen Bucureşti sau Timişoara şi nu prea au bugetul ridicat, să facă bine şi să ia autocarul să meargă într-un orăşel de prin zona Transilvaniei, Maramureşului, Moldovei la magazinele micuţe de haine (sigur şi la alte magazine nu numai de haine, dar asta mă interesa pe mine). Este o reţea foarte faină, "PPT-preţuri pentru tine" de magazine de haine pentru bărbaţi, femei, copii, unde preţurile sunt pur şi simplu extrem de mici! Gen 9 lei pentru un maieu sau 14 pt un tricou. Asta desigur dacă nu ţineţi neapărat să purtaţi haine de la mall. Uitaţi site-ul lor (păcat că nu se poate comanda şi online). Eu de exemplu am fost pentru ultimele 2 săptămâni în oraşul Cugir (lângă Alba Iulia) unde dintr-o singură colindătură a micuţului lui "downtown", m-am ales cu vreo 10-15 piese vestimentare de la diferitele magazinuţe de pe acolo, la preţuri mai mult sau mai puţin ieftine faţă de Timişoara. Iar apoi şi la magazinul de cosmetice am găsit oja Rimmel London din noua colecţie cu 6 lei şi nu cu 9 sau 11 lei, cum am văzut prin DM sau prin reclame. Mi-am luat o căruţă de lacuri de unghii :X

Mnah, cam asta vroiam să zic, acum trebuie doar să mă gândesc la noi subiecte de postări, aş avea o grămadă şi totodată niciunul :P

Day #12- My 30 day challenge
Favorite Color
Purple, anywhere, almost all the shades, all the tones <3

4 comentarii:

  1. CLM - Mersi :) Mi-a fost dor sa mai scriu

    Special K - thnx :D Chiar daca am fost plecata tot am mai intrat pe internet unele zile sa mai verific diferite site-uri si sa vad ce mai e pe blog la tine ;)

    fatacareaduceploaia - Mersi, la fel si tie, ma bucur ca scrii si tu din nou, deja s-au adunat o gramada de postari pe care nu am apucat sa ti le citesc...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...