marți, 16 august 2011

Când trebuie să fac ceva ce nu-mi place...

Există mai multe posibilităţi:
1. Nu o fac pur şi simplu. Dacă trebuie să fac ceva pentru persoana care mă roagă, un favor pe care nu sunt dispusă să-l fac pentru că consider că e prea de tot (prea mult, prea neplăcut, prea... etc), atunci nu-l fac. Şi detest ca după aceea să fiu tocată la cap că sunt rea.
2. Pasez altcuiva treaba. Şi eventual mă revanşez după aceea la persoana respectivă.
3. O fac. Dar depinde. Dacă până la urmă constat că ar fi în folosul meu sau un real folos pentru altcineva, atunci mă înduplec şi-o fac şi pe asta.
4. Inventez o scuză. Astfel mă scot uşor.
5. Îmi găsesc o metodă prin care m-aş putea distra făcând acel lucru. Depinde totuşi ce este, cum am spus şi la punctul 3.

Cam acestea sunt posibilele mele reacţii. Uneori e bine să nu fii dispus să faci chiar tot ce alţii vor. Mulţi profită de prea multa amabilitate a altora.
În general chiar detest, să fac ceva ce nu-mi face plăcere, ceva care nu vine din propria iniţiativă. Dacă îmi spui să îmi fac tema acum, mai stau o oră până mă apuc. Dacă îmi impun singură să-mi fac tema ACUM pentru că este târziu, atunci mă apuc imediat de treabă. Cred că la majoritatea oamenilor lucrurile stau aşa.
Am scris postul acesta, dintr-un impuls de supărare şi revoltare, dar şi pentru a putea constitui un fel de leapşă. Desigur, dacă cineva doreşte să o preia...


Day #13 - My 30 day challenge
Photo of your favorite fashion/style icon

Taylor Swift, Blake Lively.. ar mai fi şi altele...dar parcă mai mult astea două.

3 comentarii:

  1. Hmm, eu fac de obicei de frica sa nu fiu perceputa dupa ca fiind aia rea...cum ai zis u :))

    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. POisibilitatile tale se regasesc si la mine:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Koko - Da stiu cum e.. multi dupa aceea se simt victime si te considera rauvoitoare.. cand situatia sta altfel

    C.L.M. - Cam asa ar face cei mai multi, mai ales cei care s-au saturat sa fie tot la cheremul altuia.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...