sâmbătă, 2 iulie 2011

Tag de weekend

 Un post mai simplu, aşa de weekend, care se referă în mare la ceea ce am mai făcut eu zilele astea.
 Nu mai ştiu de unde am preluat tag-ul, ştiu că l-am văzut prin multe locuri.


|Am văzut| LOST LOST LOST, I'm addicted!
|Am ascultat| cum ţipă ăia din LOST :P, dar şi Rihanna - California KIng Bed, Lady Gaga - Marry the night, cântece de prin anii 80 :D
|Am citit| Agonie şi extaz - Irving Stone şi noul număr din revista Cool Girl
|Am făcut| curat pe bibliotecă
|Am mâncat| sarmale, da! acum în mijlocul verii
|Am băut|apă, mă păstrez pură :))
|Am gândit| că trebuie să nu mă mai culc aşa târziu şi că trebuie să mă pun să scriu mai des pe blog
|M-am bucurat|că nu e aşa cald
|M-am enervat| de cum îmi stă părul proaspăt tuns
|Mi-am dorit| să mănânc îngheţată pe băţ
|Click| clik? voi să daţi clik aici
|M-am mirat| de ce cd-uri am descoperit în timp ce făceam curăţenie :))



Pe final un citat adevărat :)

Căutarea fericirii este cauza principală a lipsei acesteia. (Eric Hoffer)
Day #5 - My 30 day challenge
Favorite thing to do

 Dreaming

sursa foto
sursa foto
                         

6 comentarii:

  1. Hmm, si eu m-am gandit ca trebuie sa ma culc mai tarziu, dar nu prea pot :):D:D:D

    Tare citatul:D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe misto gandurile si actiunile tale. Sarmale? Wow, te invidiez. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine k bei apa,sa nu bei sucuri!mai buna e apa si hidrateaza mai mult ;););)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am papat si eu sarmale saptamana trecuta...s-a trezit tata cu chef de gatit :)):d F tare citatul :*

    RăspundețiȘtergere
  5. CLM - :D E mai greu cu trezitul la mine..

    Lillee - Mda, pai a venit tata intr-o zi acasa cu ditamai varza, si mama care planuia sa faca ardei umpluti, s-a reformulat :))

    Anonim - da stiu, de aia beau apa mai mult decat sucuri :)

    Koko - :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. e vacanță, e momentul să ne dăm orarul peste cap, să dormim ziua și să stăm treji noaptea.. :)) așa e mereu... iar cu o săptămână înainte de școală ne plângem toți că nu putem să ne reglăm înapoi ceasul biologic. ăsta-i farmecul :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...