sâmbătă, 16 iulie 2011

Tag cu fantome

 Leapsă de la WaterDrop :) Mersi, e foarte faină!


1.Dacă ai fi o fantomă, ce ai face prima dată?
Ah aş bântui nişte oameni... Aşa puţin boo hoo acolo nu strică. Şi probabil aş spiona pe unii şi alţii.

2.Ce creatură mitologică ți-ai dori să fi?
Din totdeauna şi pentru totdeauna, vampir :)


3. Dacă ai ști că mâine ai muri, ce ai face?
Un om: Cred că m-ar lua mâncăriciul, dar m-aş calma, căi pentru tot, cere scuze de la cine am timp până a doua zi, dacă am greşit vreodată cuiva, mi-aş consola părinţii.. şi aş aştepta moartea în pat, uitându-mă la tv.

Dar o pisica: ..o pisica s-ar intinde pe spate si ar astepta pur si simplu sa isi dea sufletul. Ar arunca doar o ultima privire catre locul unde se afla, sau dupa caz la persoana de langa ea, care nu stie ca viata pisicii se va curma in cateva minute sau ore...


4. Dacă cineva foarte drag ție urmează să moară și tu ai putea să-i dai viața ta, știind că vei muri în locul lui, ai face acest pas?
Nu.
Şi acum să explic ca să nu rămâneţi şocaţi. Când un om sau un animal trebuie să moară e pentru că aşa trebuie. Aşa vrea Dumnezeu. Sigur nu mi-ar fi totuna dacă ar fi să moară părinţii mei, dar totodată ştiu că dacă aş muri eu în locul lor, i-aş lăsa peste măsură de îndureraţi, iar părinţii mei chiar ar fi distruşi complet, nu ar exista fără mine (fără nicio urmă de infatuare, căci ştiu situaţia familiei mele). Nu vreau să fiu egoistă. Prefer să sufăr eu, chiar dacă ştiu că s-au dus într-un loc mai bun.
Moartea nu e o pedeapsă, trăitul cu moartea cuiva în minte este o pedeapsă!

5. Păreri despre leapșă.
Interesantă, te face să te gândeşti un pic la cele 4 situaţii, încercând să te imaginezi în asemenea ipostaze...

Merge la oricine doreste s-o preia. ;)

P.S. Don't forget to follow my blog on twitter! --->

Day#11 - My 30 day challenge
Bag you want to have
Cute bags <3

7 comentarii:

  1. Ce caterinca sunte lepsele astea. Auzi daca ai fi fantoma... ahaha.. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) daca as fi o fantoma nu cred ca as putea alege eu ce sa fac... fantomele sunt energii si daca au avut parte de morti violente nu sunt constiente deloc, ele repeta secventa mortii la nesfarsit cu toti care le sta in cale, fara sa isi de-a seama ca persoanele respective nu au de-a face cu ele... Exista si fantome care mor in alt mod, ele protejeaza, dar chestia asta cu is moarta si pot speria si sa ma distrez, nu exista:))
    Creatura mitologica, nu ma pot decide intre Selkie, care este sirena:P, varcolac sau Kitsune, care este o creatura ce este considerata in folclorul japonez o fiinta inteligenta si cu abilitati magice. Este infatisata ca o vulpe cu noua cozi si este capabila sa adopte forma umana cand atinge o anumita limita de varsta.
    Despre Kitsune se spune ca poate patrunde in visurile oamenilor si ca poate crea iluzii atat de elaborate incat sunt percepute ca fiind reale.
    Daca as stii ca as muri maine, as sta cat mai mult cu iubitul meu, mi-as petrece ziua cat mai vesel, pe baza ideii ca atunci cand m-am nascut am plans dar ceilalti m-au asteptat razand, asa ca ma simt datoare sa fac in asa fel incat sa ii parasesc razand pe cei care ma vor plange... Pe langa astea, i-as spune si lui tata cat de mult l-am idolatrizat mereu si ca l-am iubit desi nu i-am zis...:)
    Am avut un post despre chestia asta... nu stiu ce sa zic acum pentru ca atunci durerea e mare, dar stiu o chestie, daca as face asta, sigur nu v-a exprima iubire ci lasitate, ar fi ceva de genu, mor eu, nu tu dar suferi tu, nu eu...
    Pareri despre leapsa:-? hmm, diferita de celelalte lepse deci cu siguranta interesanta... iasa de sub tipar.

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,trăitul cu moartea cuiva în minte este o pedeapsă"...cat de adevarat e.

    RăspundețiȘtergere
  4. Christina - :) Ma bucur

    Lillee - Ehh, mie imi plac cele care ma provoaca sa ma gandesc mai intens la intrebari. E o metoda de autocunoastere.

    Strawberry Blonde - "Daca as stii ca as muri maine, as sta cat mai mult cu iubitul meu, mi-as petrece ziua cat mai vesel, pe baza ideii ca atunci cand m-am nascut am plans dar ceilalti m-au asteptat razand, asa ca ma simt datoare sa fac in asa fel incat sa ii parasesc razand pe cei care ma vor plange..."
    Cat de adevarata e asta!

    fatacareaduceploaia - Mi nu mi se pare moartea o pedeapsa, ci tocmai ramasul pe pamant, cand altul a plecat.

    Doda - Poate fi preluata daca ai blog. ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...