miercuri, 6 iulie 2011

10 facts about us

10 facts about you:
1. You are reading this article
2. You are realizing that is a stupid fact
4. You didn't notice I skipped three.
5. You're checking now
6. You're smiling
7. You are still reading my comment
9. You didn't realize I skipped eight
10. You're checking again and smiling about how you fell for it again.
11. You are enjoying this
12. You didn't realize there are only supposed to be ten facts.



-----------------------------------------------------------------------------------
Nu e made by me, probabil e ştiut, dar mie mi se pare foarte tare. Se vede că cel care l-a făcut era deştept şi cunoştea foarte bine psihologia creierului uman.
Nu ştiu cum a fost la voi, dar la mine a fost întocmai :)) Poate sunt eu cam adormită la ora asta :P Oricum important este să nu trişaţi şi să nu priviţi în mare sau în avans.

Day #7 - My 30 day challenge
Favorite animal

asta e simplu!
mai greu este să mă decid care poză să o pun dintre sutele :D
ha!

3 comentarii:

  1. Hehe, nu esti singura, si eu am facut intocmai cum spune acolo :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci inseamna ca nu sunt eu zapacita, ci treaba asta e bine gandita ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...