miercuri, 22 iunie 2011

Ţânţarii la atac

Image and video hosting by TinyPic
Iubesc vampirii, dar pe ăştia micii chiar nu-i suport! De câteva zile încoace mă confrunt cu o adevărată haită de ţânţari turbaţi. Culmea e că niciodată nu-i văd numai îi aud noaptea, bzzzzz în stânga, bzzzz în dreapta.
Nu ştiu cum să mai scap de ei, zău aşa! Am pus plasă la geam, m-am dat cu serveţele din-alea cu miros contra ţânţarilor, am pus pastile, am luat şi substanţă lichidă cu semn mare şi galben: Nociv, care mai degrabă mă ţintuia pe mine la pat decât pe ei.... Ce alte soluţii mai sunt?
Pentru că niciuna nu a funcţionat cum trebuie. Ori eu sunt nebună, ori ei au căpătat super-puteri.
Aţi observat că, spre deosebire de ani trecuţi, au început să atace ca turbaţii, mai violent, până şi ziua? Înainte nu-i auzeam decât noaptea. Am impresia că devin imuni tocmai datorită tuturor acelor substanţe pe care le împrăştie ăştia. Nu prea mor din cauza substanţelor (din păcate) şi atunci se refugiază în casele oamenilor.

Image and video hosting by TinyPic
Ţânţarii în mod normal trăiesc în zone umede, mlaştini, bălţi, ierburi înalte. Cum mediul lor natural a fost distrus, ei şi-au modificat stilul de alimentaţie şi au dat de sângele oamenilor. Am şi încercat asta: la bunici, în spatele curţii era o mică vale cu broaşte, ierburi, şi respectiv ţânţari. Toţi erau adunaţi acolo şi nu se îndepărtau la mai mult de 5 metri de vale. Chiar dacă treceam pe acolo mă ignorau. Iar în casă nu aveam ţânţari decât atunci când seca valea. Coincidenţă? Nu.

Acum lăsând asta, pentru că nu am o vale curgătoare prin faţa blocului, ce să mai fac să scap de afurisiţii ăştia cu ac??? Voi cum vă descurcaţi cu ei? Pentru că eu încetul cu încetul dezvolt o adevărată fobie faţă de prezenţa lor şi mai ales bâzâitul lor.
_______________________________________________________________

Day #2 - My 30 days challenge
Favorite actor
                                    Image and video hosting by TinyPic
Ian Somerhalder

Si multumesc pentru premiul din partea lui  WaterDrop :* :
Image and video hosting by TinyPic
 :)

6 comentarii:

  1. Dap, Ian joaca bine in vampire diaries, stiu ca toti spun... alt film cu vampiri dar imi place cum interpreteaza rolul, si asta ma face sa imi placa mai mult decat Stephen.:)) E f tare, ironic, rau, inteligent si impulsiv.:X I love Damon.

    RăspundețiȘtergere
  2. „iubesc vampirii, dar pe ăștia mici chiar nu-i suport!” epic :)) la mine e și mai mișto: am faleza Dunării la nici 300 de m și stau chiar cu fața spre ea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Violenti astia mici, daa, daa. Fac scandal noaptea, se imbata, isi bat tantarele... Eu zic sa le pui o carafa de tuica si niste muzica si scapi de ei. Ii faci marmote. Mai nasol apoi ca ii vei auzi cantand hora unirii.
    Lasand gluma la o parte, nu prea stiu cum sa te ajut. Nu am probleme cu tantarii, cred ca au venit toti la tine, poate era super oferta :))

    p.s. si mie imi place actorul ala. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Și pe mine mă intrigă faptul că plasa de la geam nu are efect, deși nu o deschid nici măcar ziua. Ciudat.

    Totuși, ăștia din oraș îs pașnici și drăguți. În deltă am văzut niște mutații de mi-a rămas gura la spate. Pe lângă faptul că sunt giganți, sprayurile gen Autan par să îi atragă decât să îi alunge... plus că încercările de a mă îmbrăca cât mai lung și gros ca să nu prindă piele expusă au eșuat grav - ăia pișcă zdravăn și prin haine... :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Ian Somerhalder e...e buuuuuuun!
    :d abia astept sezonul 3 din VD sa-l vad din nou 'in actiune'.
    L-am remarcat inca din primul sezon "Lost", dar sincer rolul de Damon Salvatore i se potriveste ca o manusa.

    RăspundețiȘtergere
  6. strawberry blonde - Of of, cred ca aproape toate fetele suspina dupa el ;). Totusi tipul chiar e bun actor, cel putin in rolul lui Damon.

    Waterdrop - nasol, nu stiu cum as face fata, eu si aici in mijlocul orasului ma plang de cati sunt :))

    Lillee - superoferta, veniti veniti sange proaspat, piele fina, miros imbatator! numai azi, numai aici!! :P
    Sa ma fi vazut astazi ca un hunter profesionist, inarmata cu aspiratorul si manusi pana la coate, m-am incuiat in camera si da cu "gaura neagra" in hoarda de tantaroaice, luati de aici bitches!. M-am simtit implinita.

    .missbee - imi inchipui. Daca lasi 4 copii normali o saptamana incuiati in mcdonalds, te vei speria de ce obezi monstrii vor iesi de acolo. Cama sa cred ca e si cu tantarii in asa mediu propice dezvoltarii lor.

    Ana - =)))))))) da stiu, care fata poate sa-i ramana indiferenta? Si eu abia astept, pur si simplu nu ai cum sa nu-l iubesti pe Damon. Eu m-am apucat de Lost cu unul din motivele principale de al vedea pe Somerhalder jucand alt rol.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...