duminică, 19 iunie 2011

The Roommate- Colega de cameră


Cum am zis, următoarea postare este despre cel mai recent film care l-am văzut.
Vineri seara nu am ce face şi mă pun să dau search-uri pe Google şi să văd ce mai e nou şi fain în materie de filme. Şi fiindcă ştiam eu de un film cu Leighton Meester şi muream s-o văd pe Blair şi în altă ipostază decât cea de bogătaşă fiţoasă, mi-am adus aminte de filmul The Roommate.



Leighton Meester este o fată, Rebeca, de facultate cu grave probleme psihice (schizofrenie). Colega ei de cameră, simpatica Sara (Minka Kelly) este o tipă mai fashionistă care devine repede destul de populară şi căutată, are iubit, lucruri care o fac geloasă pe Rebeca. Ea devine atrasă de Sara şi extrem de posesivă, dorinduşi-o numai pentru ea. Îi răneşte sau chiar omoară pe toţi cei care au rănit-o pe Sara, sau chiar pe cei nevinovaţi care stau în calea prieteniei lor, cum ar fi cealaltă prietenă mai petrecăreaţă a Sarei: Tracy (Aly Michalka). Rebeca însă sfârşeşte rănind-o pe însuşi Sara într-o izbucnire nervoasă.

Mi-a plăcut:
  • Storyline-ul. Chiar dacă am citit că filmul este un remake iar povestea nu e nicidecum originală, fiind atâtea alte filme cu fete de colegiu, cu colega cea ciudată etc. Ei bine, eu nu am văzut niciunul dintre acele filme, iar pentru mine e ceva nou şi fain.
  • Actriţele principale. Nu ştiu ce părere au criticii dar pe mine Leighton m-a făcut să uit de Blair, chiar şi de numele ei de actriţă la unele momente culminante. Deşi la început aducea a Blair prin faptul că Rebeca este o fată bogată, cu multe haine de împărţit, ea se diferenţiază prin multe aspecte: nu se îngrijeşte, nu caută chiar deloc popularitatea, nu este bârfitoare şi cel mai important: e ţicnită :P
  • Fără prea multe efecte, suspansul si momentele de brr sunt subliniate doar de acea muzică creepy. Conştiinţa celui ce vizionează ştie că ceva se va întâmpla. Altă chestie înfiorătoare după mine este şi privirea Rebecăi ori chestiile ce le face în momentele de nebunie, gen automutilare.
  • Le-au ales pe cele două actriţe din rolurile principale încât să se asemene între ele. Sincer, Minka Kelly şi Leighton seamănă foarte mult în filmul ăsta. Şi e foarte bine, pentru că a fost mai uşor să arate faptul că Rebeca începuse să o copieze pe Sara, chiar îşi făcuse un tatuaj ca al ei.
Nu mi-a plăcut:
  •   Faptul că unele scene şi aspecte au fost tratate prea fugar, iar altele nu îşi aveau neapărat locul. Puteau poate insista mai mult pe anumite puncte cheie care sa ne facă să înţeleg mai bine ce se petrece în mintea protagonistei.
  •  Sfârşitul. Cam... mă rog, puteau face alt sfârşit. Plus că punctul culiminant şi deznodământul erau în penultimul minut al filmului. După scena în care totul se încheie, a mai urmat un minut de "după" şi gata. Cam sec sincer!
                                                                         [sursa foto]

Cam asta e. Filmul este un thriller psihologic, pe care nu ştiu cine m-a pus să-l văd înainte de culcare, iar apoi noaptea tot faze din film îmi veneau în minte.
Îl recomand acelora care nu au mai văzut nu ştiu câte astfel de filme asemănătoare şi care nu sunt "degustători fini", aşa ca mine. Eu totuşi un film uşor de digerat, potrivit de o seară de weekend, probabil mai potrivit celor care nu sunt trecuti de jumătatea celei de a doua vârste.
Deşi pe IMDB filmul are nota 4 parcă şi multe critici negative, eu o spun pe şleau: mi-a plăcut bre! În mare mi-a plăcut şi nu consider că mi-am pierdut 90 şi ceva de minute din viaţă degeaba.

So.. aţi văzut filmul?  

Trailer:



Day #1 (My 30 days challenge)
Favorite toy:
:P

10 comentarii:

  1. Hei! Scuze ,dar comentariul meu nu are legătură cu postarea .Mă întrebam cum pot lua legătura cu tine, vreau să-ţi vorbesc ceva :) .Îmi poţi da un comentariu cu id-ul tău? Nu-l voi aproba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am vazut filmul:D dar pare super interesant:D Cred ca am sa-mi fac timp sa-l vad! thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am vazut inca, I will ...si eu vreau s-o vad pe Leighton in alta ipostaza :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am văzut încă, dar mi-ar plăcea să-l văd. Cât despre ideea cu 30 days challenge, mi se pare foarte tare :D

    P.S. Ai ceva la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut. Unele scene sunt cam trase de par dar deh... nu exista film perfect. Per total... mi-a placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. CLM - Cu placere :) M-am gandit ca neparand boring are rost sa scriu despre el.

    Koko - Hmm.. te uiti la Gossip Girl? ;)

    WaterDrop - Mersi, ma bucur ca m-ai ales si ma bucur ca iti place ceea ce scriu :)

    Lillee - Asta m-am gandit si eu, pur si simplu unele scene nu isi aveau neaparat locul in firul actiunii.

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa il vad si eu , pare foarte interesant. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Gagauta - O, chiar este :D Defapt actiunea nu e asa complicata, dar pe mine m-a cucerit ideea filmului :)

    RăspundețiȘtergere
  9. L-am vazut si eu ... Este destul de reusot , mi-a placut . Si da, cum au zis si altii ..unele scene sunt cam trase de par ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ganduri - ma bucur ca avem aceeasi parere. Eu l-as mai revedea ;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...