marți, 14 iunie 2011

Despre tratamentul cu ceai de salvie si altele

Am zis intr-o postare trecuta ca m-am apucat de tratamentul cu ceai de salvie contra transpiratiei abuzive.
 Nu pot sa spun ca transpiratia s-a ameliorat foarte mult, dar un pic tot s-a reglat. Ma simt mai bine si mai sigura pe mine, mai stabila din punct de vedere emotional. Ceaiul de salvie mai are si proprietatea de a regla ciclul menstrual, lucru care nu mi l-a dovedit inca, dar cred ca nu se putea sa mi-o arate de la 2-3 saptamani de folosire, probabil in timp. Acum fac o mica pauza, mai ales ca a venit vreme mai racoroasa.

UPDATE: am reinceput tratamentul si simt ca am avut nevoie. Cand am iesit din casa m-am simtit de parca nu mi-am luat pastilele :)).. Si am transpirat iar abundent.

Una peste alta, sunt fericita ca sunt aproape in vacanta, scoala e pe sfarsite, mirosul libertatii pluteste in aer.
Nu am mai scris de mult pentru ca m-am apucat de serialul Lost (stiu e vechi) care m-a captivat complet.
E vorba despre niste naufragiati prabusiti pe o insula misterioasa. E ceva in genul "Insula misterioasa" de Jules Verne.
Mnah ma duc la Lost ;).
Il recomand pentru cine nu l-a vazut. Are o constructie bine pusa la punct dupa parerea mea. Povestile din spatele fiecarui calator sunt foarte interesante si ador faptul ca actiunea din prezent, suspansul de pe insula, e presarat cand nu te astepti cu flashback-uri.
Promit sa mai scriu ceva serios cand mi se mai atenuaza pofta.

8 comentarii:

  1. ee si ceaiu de fragi te ajuta la transpiratie si are efect si antibacterian:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum am mai spus, ceaiul de salvie chiar este bun. :)
    Cat despre seriale, am avut si eu mania asta, acum m-am mai potolit un pic...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e super serialul si eu il urmaresc de vreo 2 saptamani si nu ma mai satur!! Este foarte captivant ;))) . Prison Break .. l-ai vazut ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dydy - da? poate o sa incerc.. dar sper ca are gust mai bun ca asta de salvie :))

    Lillee - Ehh pe mine m-apuca cel mai rau cand vine vacanta mare si am o gramada de timp la dispozitie

    BeautifulM. - La fel si eu, de doua saptamani :))Nu, dar am auzit de el ca se tot fac comparatii intre el si Lost. Poate m-oi uita si la ala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alle am tot vrut sa te intreb, nu stiu daca te-am mai intrebat as vrea id tau:) Am o harababura prin lista de mes si nu mai stiu exact...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant, chiar nu stiam ca salvia este buna pentru transpiratia abundenta:)
    Hmm poate am sa-mi fac timp sa urmaresc si eu serialul: ) multumesc pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate incep si eu sa ma uit la Lost :x

    RăspundețiȘtergere
  8. CLM - Upps raspuns cam cu intarziere..
    Nici eu nu stiam pana nu am intrebat pe TPU :))

    Koko - E interesant.. insa am aflat ca are un final cam aiurea.. dar tot ma uit :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...