joi, 19 mai 2011

Vara la mare la soare... Sau nu?

Afară e senin, frumos, însorit, temperaturile cresc şi vara dă semne că se apropie cu paşi repezi. Asta mă face să mă gândesc la câteva activităţi ce mi-ar plăcea să le fac vara...
Alţii din alte ţări ies la picnic în parcuri special făcute pentru asta. De exemplu nemţii se duc cu păturica şi coşuleţul să îşi ia prânzul la iarbă verde. Sau dacă nu au apetit în parc, atunci măcar stau să se bronzeze la o bârfă.
Mă gândesc că mi-ar plăcea să merg cu ai mei cu coşuleţul la picnic, dar nu prea am unde aici. Ar fi Pădurea Verde care e departe şi chiar nu mă pasionează statul printre alte sute de oameni veniţi şi ei la aer curat. Cică, căci ei oricum îl poluează cu grătarele lor, făcand fum, lăsând numai iz de bere în aer şi răsunând zeci de melodii, formându-se un talmeş balmeş.
Cel mai plăcut ar fi să merg mai departe de oraş, undeva mai spre dealuri şi munţi, în locuri răcoroase. Să gasim un popas liniştit şi retras, cu aer curat şi fără zgomote.
Mi-ar plăcea deasemenea să merg şi cu cortul, cred că ar fi o experienţă frumoasă. Cam astea ar fi cele mai faine şi distractive metode de a supravieţui caniculei de la vară...
Deocamdată mă lupt cu căldura care pe mine deja mă face să îmi şiroiască apele şi să-mi dea dureri de cap. Şi încă nici nu e aşa cald...

7 comentarii:

  1. hm...eu as prefera mai degraba vara la munte:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine ma enerveaza ca din cauza taranismului de care de regula majoritatea romanilor dau dovada, ne-au interzis sa calcam pana si iarba, d-apoi sa mai gfacem si picnic! Chiar mi-ar placea sa imi cumpar un cosulet din ala din rafie si tacamuri de unica folosinta si sa pregatesc un picnic pe cinste pt mine si prietenii mei. Asa, trebuie sa mergem la padure si acolo de multe ori e atat de murdar incat iti trece instant pofta de mancare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau sa te anunt ca mi-am schimbat adresa blogului.
    www.cugetaristocate.blogspot.com este acum www.cugetari.com
    Daca mai esti interesata, te rog sa faci modificarile in blogroll, daca nu, te rog sa ma anunti. Multumesc.
    ( eu te-am adaugat in noul blogroll )


    Cu cortul e tare misto. Noi suntem foarte pasionati de chestia asta. Mergem cu zilele in Delta, sau te miri prin ce pustietati si stam singuri ( cu gasca, fara lume in jur ). E minunat, mai ales noaptea, foc de tabara, liniste... Trebuie sa incerci!

    RăspundețiȘtergere
  4. fatacareaduceploaia - Si mie mi-ar placea. Mmm, un picnic la munte, o cabana rustica, o priveliste divina... :)

    Ana. - Stiu ce zici. Am observat. Ori nu ai voie sa pasesti pe iarba ca o sifonezi saraca, ori ai voie, si atunci e plin, FULL, mizerie si galagie. Imi doresc sa pot merge macar pe un deal amarat unde sa fiu singura cocotata in varful dealului si sa nu ma deranjeze nimeni.

    Lillee - Am incercat sa te bag, nu prea imi dau seama daca am reusit dar voi mai incerca. Nu stiu ce are... Oricum vechiul link directioneaza automat catre noul site. Si e foarte promitator noul tau domeniu :) Mersi pt ca m-ai pus in blogroll.
    Vai, stiuuu, suna superb! Tare mi-as dori, sper sa am ocazia, desi chiar in delta cu cortul nu m-as duce ca urasc tantarii :D...Desi ma tenteaza si delta, cu miros de peste delicios, apa, broaste, aer curat...

    Dee*Dydy - Ar fi frumos sa avem mai multe parcuri pentru picnic, cu locuri de joaca, cu banci, sau fie si numai cu kilometri de iarba verde, unde sa avem toti loc sa ne desfasuram.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm, da nu e atat de cald...I personally love it :)) Probabil pentru ca sunt nascuta in mijlocul verii :)).

    Vreau oriunde, numai out of here! :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...