vineri, 27 mai 2011

Principii

Am preluat tagul de la Ana. (questioare) şi l-am adus aici.
Cum nu prea mai am inspiraţie momentan profit de asta aşa că trebuie să zic câteva lucruri care nu le fac, doar din cauza unor principii ale mele.

Câteva dintre acestea:
1.Nu mănânc înainte să mă spăl pe faţă (dimineaţa) si pe maini . Probabil că mulţi sunt la fel ca mine, dar am zis-o pentru că ştiu persoane care nu o fac.
2.Nu dorm mai multe de 10 ore. Nu, dacă tot mi-e somn şi îmi vine să mai lenevesc, îmi impun să mă scol. După 10 ore de dormit începi să leneveşti şi să-ţi transformi starea de revigorare de după un somn bun, într-o stare de dormitare bolnăvicioasă. Pur şi simplu dupa 10 ore deja nu mi se mai pare sănătos somnul.
3.Nu fug niciodată după tramvai sau troleu. Ştiu că uneori poate e necesar, că ar trebui să lupt mai mult, mai ales când sunt în întârziere, dar pur şi simplu urăsc asta. Eventual să mai şi fug, să nu-l prind şi să mai mă şi dau în spectacol înjurând de mama focului.
4.Nu mă culc niciodată, dar niciodată nespălată pe dinţi. E o obsesie încă din copilărie. Îmi aduc aminte că eram mică şi eram la bunici cu verişoara mea. Adormiserăm amândouă la tv şi prin somn ne-au cărat în paturi. Încă mai am fragmente în minte din acea noapte, cum mergeam aproape în patru labe pe scări în sus, ca un zombie şi bălmăşind mereu că nu m-am spălat pe dinţi. Dacă mi s-a întâmplat vreodată în viaţă să nu mă spăl pe dinţi, cu siguranţă s-a întâmplat pentru că nu aveam perie sau făceam noapte albă, sau aşa ceva.
5.Nu (mai) ies din casă nearanjată şi măcar puţin machiată pentru ascunderea imperfecţiunilor. Pur şi simplu nu pot, ziceţi ce vreţi dar urăsc să mă vadă cineva aşa, ca sculată din somn. Nici până la colţ şi înapoi, nu ştii când îţi iese în cale cineva, poate chiar un tip drăguţ :P
6.Nu dau la nimeni să ia o gură din sendvişul meu sau să bea din apa mea. NU! Doar la mama îi dau eventual voie. Nu pot să înteleg cum sunt unii aşa iresponsabili şi beau unii după alţii, fac shimb de sendvişuri, etc.(colegii mei de exemplu). Nu e igienic!! Yuck! Pe lângă asta, eu niciodată nu am suportat să mănânc ceva după altul. La fel e şi cu împărţitul mascarei sau a rujului. Dezgustător, neigienic, incorect, focar de infecţii ce se pot transmite de la o persoană la alta. Vă rog, dacă sunteţi printre voi care faceţi asta, opriţi-vă acum!! Nu doar eu zic asta, ci şi medici, reviste, siteuri specializate, dermatologul, etc.
7. Nu beau niciodată apa stătută de seara până dimineaţa descoperită, sau nu mănânc niciodată dintr-o farfurie pe care să n-o clătesc înainte, sau să folosesc un tacâm luat din cutie. Pe motiv că se umplu de praf şi ouă de diverse zburătoare, care sunt bineînţeles invizibile.

Cam asta e tot ce am putut scorni acum.. e seară şi e târziu şi eu sunt obosită. Noapte bună!

13 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dydy - Huh? Nu inteleg la ce te referi?

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe, multumesc ca ai preluat tag-ul, alle
    hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-am ras la 5 :))) Mie mi-e mai "frica" de o fata decat de un tip dragut =)) .

    puup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu alerg dupa mijloacele de transport in comun, nu ies din casa nearanjata (macar un pic acolo ) si nu mananc dimineata. Eu nu mananc deloc :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceiasi problema o am si eu cu spalatul pe dinti. In cazul in care ma simt rau sau is dupa un chef sau ceva si imi zic ca o las balta constat ca nu pot sa adorm pana nu ma ridic si ma spal pe dinti :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. La numarul 5,de obicei sa intampla ca ,exact cand nu te astepti si cand parul tau n-are o zi prea buna,sau cand blugii tai preferati si care iti veneau perfect sunt pe sarma la uscat,si tu porti altceva nu la fel de hot,sa dai nas in nas fix cu cine nu trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana. - cu placere, mare placere :D Mi-a placut ideea. :)

    Koko - Hahaa, pai pe tine cred ca te stie jumate din populatia de tip feminin din Bucuresti si ar fi culmea sa te vada nemachiata, nici nu cred ca-si imagineaza :))

    Carolina - Bine ai venit pe aici :*

    Lillee - Ma bucur ca nu sunt singura "fraiera" care nu alearga dupa tramvai. Eu mananc de dimineata, dar doar dupa ce trec prin baie si ies de acolo totally clean (mai ales pe fata si gura).

    Oana - Bine ai venit pe blog, ma bucur mai ales ca esti concetateana de a mea :)
    Da, inteleg ce zici, cand ti-ai format un obicei nu mai poti fara a-l indeplini.

    fatacareaduceploaia - Da sa stii ca ai dreptate :|. Mi s-a intamplat, cei drept mai rar, dar sa merg in oras si sa nu fiu tocmai perfect aranajata din cap pana in picioare si sa dau de ceva colegi, lucru care mereu il detest.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai tu acuma am vazut ca am gresit, am vrut sa spun ca pe maini nu te spelii.....ma refer inainte de masa...aia era nelamurirea mea...sczzz....

    RăspundețiȘtergere
  10. Dydy - Nu-i nimic :)).. Ahh, ba da.. uite ceva ce se pare ca am uitat sa mentionez. Si asta e o obsesie a mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Haotik - Imi pare rau, dar nu sunt de acord cu promovarea linkurilor in comentarii, nici cu cearta, nici cu ironia care nu are legatura cu postarea mea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...