miercuri, 25 mai 2011

Mic jurnal

Mda, asta va fi o postare de tip jurnal. Nu am ce face altceva mai bun, aşa că pierd vremea pe aici.
M-am pus să mai caut prin lista mea de bloguri cine şi ce-o mai scris dar văd că în general lumea ori are treabă, ori e plictisită şi nu prea am ce citi. Drept este că nici eu nu am mai prea scris în ultima vreme, dar cum se ştie că prima jumătate (în cazul meu, primele 25 de zile) a lunii mai este perioadă de teze, bănuiesc că am o scuză :D
Aşadar astăzi am terminat şi eu în sfârşit cu tezele, iar la 3 dintre ele am deja rezultatele şi mă mândresc cu ele: 2 de 10 la engleză şi istoria artei şi un 6 (cu + !!) la logică :P
Mai am vreo 2 teste la orizont şi o posibilă ascultare la chimie.. Dar off, profii ăştia nu pot înţelege că nimeni nu mai are acum chef de şcoală? Şi e enervant când nu se organizează bine cu materia şi lasă testele pe ultima sută de metri.
Acum la noi la şcoală se pregătesc Porţile Deschise şi e un haos general. Nu ştiu cum ne ascultă pe noi la engleză mâine...
Acuşi vine şi 1 iunie. Îmi amintesc că pre vremurile când eram încă în şcoala primară şi cel mult în clasa a 6-a, mergeam în parc să desenăm cu cretă, organizam micuţe chefuri, baloane etc. Acum însă nimeni nu mai bagă de seamă că 1 iunie e încă ziua noastră, a copiilor care, deşi suntem aproape majori (care apropo e ceva relativ, după mine e stupid să spui că la 18 ani un copil e adult), suntem încă în suflete copii. Aşa că nimeni nu ne mai spune un La mulţi ani, şi nimeni nu ne scuteşte de test dacă e 1 iunie. Păcat...Ar fi fost frumos să putem să ne simţim copii şi să sărbătorim asta laolaltă cu ăia mici 1 iunie. Eu una încă aş fi foarte fericită să primesc un balon colorat dintr-acela cu băţ şi inscripţionat cu ceva haios.
Ce să mai zic? Merg să o iau pe mama să mă ajute să învăţ  pentru engleză...

Ahh şi am şi eu o întrebare pentru cine cunoaşte. Voi aţi băut vreodată ceai de salvie? Eu vreau să încep să mă chinui înghiţindu-l pentru a mă ajuta contra transpiraţiei abundente, cât şi pentru multe dintre altele sale beneficii cum ar fi reglarea ciclului menstrual, detoxifiere ori efectul său asupra psihicului. L-a mai folosit cineva?

P.S. Promit sa postez peste ceva timp despre tratamentul meu cu ceai de salvie, sa tin evidenta, si sa anunt pe cine e curios daca functioneaza.

7 comentarii:

  1. Felicitari pt rezultatele bune.
    Bafta in continuare.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei... bravo pentru note, hmm eu am mai postat:)) da o tura si pe la mine cand te plictisesti:P Daca nu poti inghiti ceaiul, incearca tinctura de salvie.

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Ce fetitza cuminte....:)daca iei note bune i-ti dau o praji;));)).
    Stiu cum ii cu scrisu pe blog:-<..cateodata pur si simplu nu vine:))
    A si la faza de 1 iunie, e trist si eu vreau sa desenez cu creta...pacat ca am examen in ziua aia:(
    A si :)):)Griji de u:D:*

    RăspundețiȘtergere
  4. fatacareaduceploaia - mersi, dar la logica nu prea sar sa zic ca-i rezultat bun, da merge...

    strawberry blonde - mersi de sfat, acum am inceput tratamentul dar e destul de ok deocamdata, beau cu inghitituri mici cam din jumatate in jumatate de ora pe parcursul intregii zile.

    Dydy - :)) Daaa, sa stii ca mi-am si luat o prajitura pt note :))
    Nasol, sa ai examen pe 1.. e clar ca nimanui nu-i mai pasa de semnificatia zilei asteia.. :(
    Mersi, voi avea ;). Si tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceai de salvie foloseste sotul meu de foarte mult timp si chiar da roade. ( el foloseste un prdus luat din Turcia dar de cateva zile si-a luat de la Plafar... nu stiu sa-ti spun firma, dar cel turcesc a fost minune curata )
    Iti recomand sa-ti cumperi vrac ci nu la pliculete. Este de 100 de ori mai eficient. La fel iti recomand sa cumperi de la o firma mai cunoscuta sau de pe internet pentru ca exista multe ieftineli care nu sunt bune de nimic.
    Atentie mare: exista doua moduri de a-l prepara. Prima este pentru gargara ( afectiuni ale gatului ) si a doua este pentru baut. Cauta aceste lucruri pe internet.
    Vezi ca exista un anumit termen in care poti sa-l consumi ( nu mai mult de 3 saptamani daca nu ma insel, apoi faci pauza ).
    Ceaiul de salvie este extrem de bun in diverse afectiuni dar si periculos daca nu stii cum sa-l consumi. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh girlie, sa vezi ca la facultate e si mai aiurea :)) :D Dar treptat te obisnuiesti cu tot , there's nothing we can't face..

    pup, bafta in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. N-ai cum sa ai numai de 10.Daca ar fi asa,nu te-ai mai numi elev,te-ai numit tocilar:))

    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...