miercuri, 6 aprilie 2011

Update-uri

Astăzi la mine a fost ziua update-urilor. Mi-am adăugat pe blog lista mea de lecturare online, mi-am făcut ordine în calculator, mi-am descărcat poze, acuşi îmi modific şi poza de pe facebook :P
Mi-am luat muzică nouă de pe net (recomand siteul acesta pentru descărcare de muzică online gratuită)şi mi-am încărcat-o pe mp4. Astăzi am fost harnică :)) Totuşi că nu prea ştiu ce să mai scriu pe blog. Dar promit (şi sper să reuşesc să-mi ţin promisiunea) să scriu un articol nou weekendul acesta.
Aş avea multe de zis, în special în materie de lucruri care mă revoltă. Şi le-aş zice, dar nu vreau să-mi transform blogul într-un site supărat, mereu revoltat pe toţi şi pe toate. Nu sunt eu omul acela, deşi multe treburi îmi provoacă tristeţe, căci multe se întâmplă în lume, mulţi oameni sunt prea puţin conştienţi de ceea ce fac şi mulţi sunt pur şi simplu răi (cruzi, meschini, avizi de putere si bani).
Dar pun punct. Nu vreau să intru în detalii. Nu acum.
Cum îmi plac foarte mult florile, mai ales cele violet, pun o poză cu violetele mele şi una cu magnolia (specimenul meu nu este foarte frumos, dar magnoliile în general sunt superbe şi le ador) din faţa blocului.


Adaug un mic p.s.: Dacă cumva vreunul dintre proprietarii blogurilor care le citesc trece pe aici şi este nemultumit de numele ce apare în blogroll, să mă anunţe printr-un comentariu la această postare.

4 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt florile! Ce-ar fi primavara fara flori?! :X
    La mine azi a fost ziua... curateniei :)) Iar joia ce a trecut - ziua cumparaturilor :X

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ca ai un scris asa de funny:d

    RăspundețiȘtergere
  3. andreea93m - iua cumparaturilor e cea mai frumoasa :)
    Dee*Dydy - :)) Mersi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...