sâmbătă, 9 aprilie 2011

Un imperiu de sticlă

Cum am promis, în weekendul acesta mă pun şi scriu. Ieri nu am mai apucat deoarece m-am luat cu alte treburi cum ar fi să mă scufund în site-ul-paradis al lui Koko plin de culoare şi cosmetice sau să îmi cultiv grădina din Barn Buddy de pe Hi5. Iar seara m-am uitat la Românii au Talent (în care ultimă editie m-a cam dezamăgit votul publicului, adică dintre ăştia 4 -trupa de fete, magicianul, arabul ce a cântat Enrique Iglesias, trupa DFC- măcar unul merita să meargă în finală, dar puştimea cum a văzut mingea de fotbal în faţa ochilor, cum a uitat de tot restul; nu am nimic cu băiatul cu mingile, dar parcă alţii meritau mai mult să îşi prezinte talentul-deosebit- în finală).
Astăzi, urmându-mi ritualul de verificare a blogurilor pe care le frecventez, am dat de un articol pe Questioare care m-a intrigat. Este un filmuleţ cu, cică, civilizaţia viitorului.



Acum, că mi-e lene să repet tot ce am scris în comentariul meu pe site-ul ei, voi da copy-paste la ceea ce am scris:
Absolut nu! Pentru ca un asemenea imperiu al sticlariei este atat de fragil! Nu vedeti, telefoanele cu touchscreen una doua se strica,nu dureaza mai mult de 2 ani, ce mai 3-4-5 ani ca telefoanele normale.
E asa usor de distrus. O rabufnire a naturii si totii oamenii ce s-ar baza pe tehnologia aia s-ar duce naibii.
Nu ne trebuie cumva si buda din sticla, sa vedem cum se duce materia fecala in jos pe teava. SI eventual capac de veceu cu touchscreen, sa ne incalzeasca celulitele la comanda. Dar poate vrem si farfurie cu touchscreen. Cu televizor incorporat, nu? Hai lasa-ma e o porcarie! Nu stiu cum unii chiar se pot gandi ca ar ajunge sa transforme totul in asa ceva!?! Cand noi suntem napaditi de cutremure, tzunami-uri, furtuni de nisip, vanturi de 100 la ora, etc .. Planeta isi ia revansa, ii anihileaza pe toti cei care nu mai pot trai fara tehnologie ultra avansata, toti cei care nu se pot adapta la natura. Sa se duca 10 impatimiti dinastia care stau cu nasul in telefonul cu computer, laptop, ipad, sa-i trimita cineva de proba in mijlocul pustiului : natura pura, padure, deal, pajiste intinsa, sa se descurce. Sa zicem ca au o coliba, sa nu-i punem sa-si faca cort. Asa pai daca in acoperis ar fi o gaura si ar ploua, ar cauta pe google cum sa astupe gaura. .. Stiu ca exagerez, dar la unii asta e adevarul. Si daca in viitor ne-ar invata sa fim asa, am pierde de tot conexiunea cu pamantul. Este absolut inacceptabil!
Si vad mai la final: Ala citeste o "carte"..? Da e o carte.. Doamne Dumnezeule mare, dar unde mai este bucuria tinerii unei carti scortoase, cu mirosul ei de tipar, o carte solida, sa o simti.. unde mai este placerea de a o tine in mana? Placerea cititului…? Daca scapa ala chestia aia pe jos, s-a dus "cartea".. Dar nu-i nimic ca isi ia alta.. sau se duce la peretele ala miscator si si-o cauta acolo. Dar chiar e asa confortabil sa misti bratele in susul si josul ecranului aluia ca sa faci ceva la el.?... Doamne!
Cum stiu nenorocitii aia sa manipuleze populatia… Sa ii faca sa creada ca un asa imperiu al sticlei poate fi realizat , ca noi nu am deveni niste roboti conectati la sticlarii cu cabluri invizibile, total dependenti de ele. Si asa se darama cladirile la primul cutremur, d'apai niste locuinte facute din sticla? Mai intai, sa invete sa prezica fenomenele extreme si dupa aceea sa faca asa ceva. Dar oricum nu vor putea sa prezica niciodata miscarile naturii intr-atat de repede incat sa poata fi oameni salvati, degeaba se lauda ei cu alertele de tzunamiuri si aparatele lor, ca pana la urma cate cutremure si alde astea au reusit sa previna (in sensul sa apuce sa salveze lumea)?
Ma voi opri aici , desi as mai putea spune multe "NU"-uri pentru tampenia din filmuletul de mai sus.
Aşa, cred că m-am exprimat destul de clar. Tehnologia asta mult prea avansată ce ar vrea ăştia s-o impună peste câteva zeci de ani, este total necompatibilă cu natura. Nu este de ajuns că cu tehnologia ce o avem deja, distrugem natura? De exemplu pereţii aceia de sticla ar fi extrem de nocivi pentru păsări. Cum? Simplu, păsările s-ar lovi toată ziua de ei, căci nu i-ar vedea. Asta ca să nu mai zic de radiaţiile, electricitatea consumată în prostie, suprapopularea spaţiului atât terestru cât şi aerian, care ar afecta toate fiinţele, natura în general...
Tot ce pot aprecia în filmuleţul de mai sus este faptul că ăia îşi fac omleta singuri.

Iar super oraşele, tehnologiile avansate, video-urile cu anii 2050, care populează youtube-ul, le consider toate nişte prostii. Mama îmi povesteşte că în copilăria ei se vorbea că în anii 2000 vor fi tot felul de lucruri avansate, nave spaţiale, vom ajunge pe alte planete, bla bla bla, dar iată! încă mai umblă căruţa cu fân pe străzile Timişoarei, iar ei visează astfel de maşini:
Uite aici, asta e adevărata maşină a viitorului...Defapt nici nu e, că există deja pe străzile din România, doar trebuie făcute mai multe: clik AICI  =))

Nah acum mă opresc, dacă mai îmi amintesc ceva să zic, voi reveni. De încheiere vă ofer video-ul ce demonstrează INTELIGENŢA tehnologiei ;)

3 comentarii:

  1. Si eu le consider numai niste prostii, abureli pentru cei slabi de ingeri. Nu am asa o teorie asa avansata ca a ta, dar am un singur clar si raspicat NU. Sa fim realisti. Macar atat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, "paradis" :"> :">. Multumesc!!:*

    Apropo de comentariul tau, ma uitam la un serial de prin anii '90, Charmed, si au avut un episod in care fetele ajungeau in viitor ..prin 2000 si ceva. Si mi s-a parus super haios sa vad la ce se astepta lumea (tot felul de aparate si masinarii) si cat de putin am realizat de fapt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...