marți, 26 aprilie 2011

Timpul trece...Vreau vacanţa!

Ok, ştiu că am zis aici că nu vreau să se termine şcoala, că îmi va fi dor de ea... Ehh lucrurile s-au mai schimbat, iar eu din nou mă văd faţă în faţă cu decizia de a îmi schimba liceul sau nu. Şi de data aceasta cred că merg pe varianta de a merge înainte, de a continua cu acest liceu (dacă nu voi afla ceva care să-mi fure elanul), căci prea multe amintiri mă leagă de el, iar eu nu vreau să renunţ la ceea ce până la urmă îmi place şi mă defineşte: arta.
În fine, în decursul acestui an mi-am schimbat decizia de vreo 4-5 ori, dar cum altfel aş putea să ajung la alegerea corectă, dacă nu aş analiza pe toate feţele pro-urile şi contra-urile?

Revenind la ideea de bază,  timpul trece, se termină acuşi şi aprilie, începe mai cu ale lui flori şi teze, apoi vine şi iunie cu a ei veselie şi final de şcoală. Ştiu că timpul trece repede, dar tot îmi doresc să vină vacanţa mare, să fie vară, să fiu liberă, să fac ce vreau, să zburd sub soare... Mda, dar nu prea am nu ştiu ce planuri. Exact în mijlocul vacanţei vor veni rudele mele, dar până atunci parcă mă şi văd stând şi belind ochii în calculator sau televizor. Deja mi-am şi propus să ma uit la Lost, Pretty Little Liars (sez 2), şi câteva filme, poate şi cărţile cu Micuţele mincinoase, ca să mă delectez şi cu varianta pe hârtie a serialului.
Numai că eu nu vreau să stau cu zilele în casă, şi abia acum voi realiza cât de mult îmi lipseşte casa bunicilor (care nu mai e) unde îmi petreceam mereu vacanţele. Casă mare, curte mare, livadă cu mulţi pomi, hamac, vale, dealuri, dulăi... Au rămas doar amintirile. Iar eu a trebui să-mi arunc toate hainele ce le păstram pentru casa bunicilor, haine numai bune de căţărat prin copaci, "giugiulit" cu Ursu, urcat pe casă şi alte năzdrăvănii. Ce vremuri!..
Şi uite, gândindu-mă la aceste aspecte realizez că poate mai bine să nu-mi doresc să vină mai repede vacanţa ceea, să mă bucur cât mai am încă ce face, să ma bucur că sunt ocupată (cât de cât) cu şcoala, că vremea este încă acceptabilă, să mă bucur de fiecare lună în parte, fiecare perioadă cu frumuseţile ei. Oricum vacanţa va veni şi fară să fie poftită de nimeni. Iar când va veni voi vedea ce fac, până atunci trebuie doar să învăţ să nu mă pierd în faţa enormităţii ei (enormitate pe care o percepi doar la început, căci deja pe la finalul lui august...).

Voi ce faceţi în vacanţă? 
Ceva idei contra plictiselii??
Oi fi oare singura care nu ştie ce să facă cu timpul ei? :| Timp care oricum va trece mult mai repede ca în alţi ani...

Multe trec pe dinainte,
In auz ne sună multe,
Cine ţine toate minte
Si ar sta să le asculte?...
Tu aşază-te deoparte,
Regăsindu-te pe tine,
Când cu zgomote deşarte
Vreme trece, vreme vine
foto

5 comentarii:

  1. Eu in vacanta lenevesc pana ma trezesc in ultima clipa ca am multe alte lucruri de facut si pregatit.Idei contra plictiselii? Ei bine,plictiseala vine din interiorul nostru ,unii se distreaza iesind cu prietenii altii stand in fata televizorului ,totusi poti face cateva lucruri pentru a iesi din viata de zi cu zi ,de exemplu sa faci o activitate de voluntariat sau sa te duci la un salon de masaj ,asta depinde cat de des te duci in general.Nu esti singura care nu stie ce sa faca cu timpul ei ,majoritatea avem impresia ca avem mult prea mult timp si ajungem intr-un moment in care nu vom intelege cum de nu mai avem timp si programul ni se incarca cu prea multe activitati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehee, aşa se întâmplă de obicei. Aştepţi vacanţa ,iar atunci când vine te gândeşti că nu ai ce face şi vrei iar vremea care te ţinea ocupată. Trebuie să faci doar ce-ţi place şi atât. În vacanţă ai timp pentru toate activităţile tale preferate şi asta mă face să mă gândesc la vacanţă mai mult ca de obicei.Timpul trece,iar noi îl pierdem. Mi-au venit în minte nişte versuri: "Timp, încotro mergi?/Spre ce meleaguri noi, grăbit, alergi? /Cum poţi într-o zi /Să schimbi în oameni mari nişte copii? "

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta nu ma tem deloc de "plictiseala" din vacanta :)) O prefer focului din sesiune :P. Gasesc o tona de stuff to do.. Daca zici ca-ti place arta, de ce nu incerci sa creezi diverse articole? Accesorii , de ex?:P pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Marina - Mda, ai dreptate, chiar am as avea multe activitati preferate care le-as face, acum imi doresc sa fac cu totul altceva decat sa invat la engleza si istorie, dar in vacanta ma cam pierd si risipesc timpul..

    Koko - Bune idei :)Evident si eu prefer sa ma plictisesc cu ditamai timpul liber la dispozitie decat sa fiu ca acum stresata de teze..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...