miercuri, 13 aprilie 2011

Rugăciune

Înger, îngeraşul meu
Te rog, atât de mult
Ai grijă de părinţii mei,
Ai grijă de familia şi prietenii mei,
Ai grija de toţi.
Şi ai grijă şi de mine
Căci reprezint un suflet, un mesager
Pe pământ.
Am o misiune: Acea de a trăi.
Te mai rog să mă îndrumi
Pe toate drumurile încurcate ale vieţii.
Şi iartă-mă dacă le-am greşit cu ceva
Semenilor mei şi Lui.
Iţi mulţumesc pentru tot ce îmi oferi
Iţi mulţumesc pentru familia mea,
Pentru momentele minunate ce mi le aduci
Pentru sclipirea de lumină
Atunci când mă prăbuşesc,
Pentru atingerile usturătoare
Care mă readuc pe calea cea bună,
Pentru TOT.
Sunt cea mai fericită persoană din lume.
Eu şi toţi cei care au LUMINA.
Mulţumesc.
Amin.
[Acest post l-am făcut ca răspuns la asta şi multe alte întâmplări asemănătoare.]

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...