vineri, 29 aprilie 2011

O nuntă ca-n poveşti


Evident vreau să scriu despre nunta regală care a avut astăzi loc la Londra, în Westiminster Abbey. Pentru că m-a impresionat peste măsură. M-a cucerit total grandoarea acestui eveniment (o fi şi vârsta mea de vină).

Apreciez foarte mult organizarea, în special faptul că am putut viziona online şi live întreaga desfăşurare a evenimentelor. Nu mi-am putut desprinde ochii de ecranul calculatorului şi mai apoi de cel a televizorului, revăzând din nou şi din nou cele mai importante şi frumoase momente. Este ca un film bun care aş vrea să-l savurez de cât mai multe ori.

Mi-a plăcut rochia miresei foarte mult, emanând atâta eleganţă, frumuseţe, inocenţă şi simplitate la un loc, încât nu pot decât să aduc felicitări lui Kate, şi designerului acesteia. Sora ei a fost deasemenea foarte stilată, şi foarte frumoasă la fel ca şi mama lor, doamna Middleton.

Prinţul William mi s-a părut cu adevărat un gentleman, un model de eleganţă superioară şi nobleţe, emanând totodată şi multă căldură. Amândoi proaspeţii căsătoriţi s-au purtat firesc, luându-se cu vorbe simple, şi zâmbind cu multă multă fericire şi tandreţe unul către celălalt, cât şi spre public.


Mi-a plăcut ieşirea din biserică a celor doi îndrăgostiţi, dar nu i-am scăpat din vedere nici pe cei din spatele lor, respectiv Pippa (sora miresei) ţinându-se de braţ cu prinţul Harry  :D.


Iar scena de la balcon a fost epică, mi-a plăcut felul în care s-au sărutat, luând prin surprindere publicul, dacă clipeai, nu vedeai :)).
Mi-a plăcut şi comportarea firească şi maternă a proaspetei ducese faţă de copiii de acolo, efectiv mi s-a părut foarte foarte simpatică şi le doresc tot binele de pe lume.

Este totuşi amuzant felul în care atâţia oameni s-au îngrămădit să suprindă momentele şi mult aşteptatul sărut de pe balcon, încât s-au deplasat cu sutele în curtea Buckingam-ului, ba chiar şi-au vârât picioarele fără pic de deranjare în apa "regală" din fântâna palatului. Şi să nu uit de omul-păianjen ce a găsit cea mai bună soluţie pentru o vedere mai bună şi anume urcatul pe semafor. Smart boy!

Plus: cele mai tari pălării din toată acea defilare de farfurii zburătoare şi construcţii sinuoase aşezate strategic pe capete mult aranjate :D
Cea mai funny? Cred că aceea din ultima poză din dreapta reginei :))






 Credite foto:
foto
foto
foto
foto

10 comentarii:

  1. Foarte adevarat:)
    Si mie mi-a placut foarte mult tot acest "basm".
    Nimic nu a fost comun.
    Totul era atat de fastuos, complex, organizat, complicat, fabulos..., dar atat de simplu.
    Exact ca un film (cum si tu spuneai).

    RăspundețiȘtergere
  2. Dincolo de toata grandoare evenimentului nu pot sa nu remarc faptul ca printesa Catherine e o femeie stilalta,frumoasa si puternica.
    Noua Lady D...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca a fost parada palariilor. Frumos eveniment, era si normal, la cati oameni au muncit din "spate". Princiar, era de asteptat. Vreau si eu sa fiu printesa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ţi-am făcut o recomandare la mine acolo:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de acord cu tot ce-ai scris ...a fost superb si cred ca ne-a impresionat pe fiecare indiferent de varsta sau statut :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Candy Max - Basm, basm, basm, totul a fost ceva ca-n povesti si aproape ca ma asteptam la finalul transmisiunii sa zica aia: "Si au trait fericiti pana la adanci batraneti, iar noi am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa" :))

    Fatacareaduceploaia - Chiar o plac foarte mult pe Kate, mi se pare o fiinta atat de buna si ma indoiesc profund ca a avut interese ascunse cand s-a casatorit cu printul William. Si sora ei si mama ei sunt foarte frumoase si au fost extrem de stilate.

    Lillee - Mda :)) Multe ar vrea, si toate visam la asta cand suntem mici.. Poate in alta viata, acum trebuie sa ne bucuram cu ceea ce avem :) Exista avantaje si dezavantaje.

    Bianca Dobrescu - Am vazut, multumesc

    Koko - Ma bucur ca nu am fost singura care s-a topit toata la vederea acestui eveniment.

    RăspundețiȘtergere
  7. SI mie mi-au placut palariile, de toate culorule, felurile:D:D,

    RăspundețiȘtergere
  8. in poza 2 e printesa beatrice. in poza 5 si 6 e tot printesa beatrice, dar nu la nunta regala, ci cu cativa ani, cu mult inainte de nunta, cand era ea mica si grasa:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim - Da multumesc pentru precizare.. oricum palariile contau :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...