sâmbătă, 16 aprilie 2011

I dreamed a dream...

Pentru mine, cea mai complicată lume este cea a viselor.
Atâta fantezie, şi totuşi atâta realitate.
Atâta fericire , şi totuşi atâta tristeţe.
Atâta relaxare, şi totuşi atâta spaimă.
Etc..
Acum să trec la subiect. Eu de ceva timp tot am nopţi în care visez tarantule. Nu ştiu ce am cu ele. Uneori le mai înlocuiam cu scorpioni. Dar asta mai rar.
Scorpionii ştiu de unde i-am "preluat" . Dintr-o secvenţă de film de ora 11 seara, când tocmai butonam canalele. Era o tipă ce primise nu mai ştiu ce cadou şi l-a dat servitoarei să-l deschidă, iar din el au ieşit scorpionii care au omorât-o pe biata femeie. Însă nu-mi aduc aminte de niciun film cu tarantule.
Poate e din cauză că nu-mi plac păianjenii, însă, chiar dacă am mai avut coşmaruri cu ei, tot tarantulele primează. Şi nu sunt neapărat coşmaruri (nu pot să le zic vise frumoase, că totuşi) dar apar în visele mele aducând cu ele o schimbare a firului visului, precum şi o oarecare întunecare şi o senzaţie de nelalocul meu.
Prea clar nu mai îmi aduc aminte cu amănunte de acele nopţi. Alaltăieri am avut iar o întâlnire cu tarantulele, şi mai mult ca sigur (dacă nu am visat-o şi pe asta :)) ) nu a fost prima oară.
Am căutat pe internet, dar nu prea sunt multe interpretări. În fond e şi cam aiurea să îţi culegi de pe Google interpretarea a ceea ce ai visat, căci orice element (dintre cele standard puse în aşa-numitele "dicţionare de vise") dacă e pus într-un alt context poate avea un cu totul alt mesaj.
Oricum, ceea ce mi-a zis Google despre visul meu cu tarantule este că (citez) : dacă visaţi o tarantulă în vis înseamnă că trebuie să luaţi aminte la duşmanii care v-ar putea cauza pierderi.
Mă rog, nu ştiu care ar putea fi adevărata semnificaţie, dar oricum sper să nu îmi mai revăd "prietenele" şi la noapte.

7 comentarii:

  1. Haha funny sfarsitu'.
    Pai da asa stiu si eu...din batrani,ca nu e de bine sa visezi paianjeni :)) mrg nu am visat paianjeni niciodata,doar gandaci =))).

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam ciudat visul.:-s:))
    Dar oricum ceea ce gasesti pe net despre semnificatie nu e intotdeauna adevarul.
    Imi pare bine ca amandoua am cam vorbit despre vise.:))
    Si ca ne.am potrivit subiectul,chiar daca la tine e vorba despre altfel de vise.:)
    Keep up the good work.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Inainte si eu cautam, cercetam...sa vad ce semnifica. Visam numai prostii. Acum nici nu-mi mai aduc aminte daca visez... Oricum, nu cred in asa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta treaba :-? Inca nu m-am decis daca sa cred sau nu in vise :))> Tot ce invat la facultate imi zice ca ar fi o prostie, dar eu mereu am fost interesata de partea asta "supranaturala" :)). pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Little leisure - Uff ma sperii...
    ioaa - Asa am sa fac, la fel si tu ;)
    Lillee - Ehh eu mai inclin sa cred din cand in cand, evident nu sunt obsedata si nu caut explicatii pentru orice vis stupid, insa atunci cand am un vis mai ciudat, sau care se repeta imi imaginez ca ar putea insemna ceva.
    Koko - Si mie imi place supernaturalul, deobicei evit sa gandesc mult prea realist, logic, matematic.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alle: Nu am vrut:D scz:D :X
    In legatura cu partea 2 a la scrisoare:)) Hah` nu cred ca exista,dar m-ai pus pe ganduri iar zilele astea o sa fac eu o scrisoare"raspunsul iubitei " >:) sper sa-mi iasa


    kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel mai bine e sa nu crezi in vise...sau macar nu in alea rele:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...