duminică, 10 aprilie 2011

Gânduri de Duminică dupămasa...

Cu burta plină, savurând câteva patrăţele de ciocolată, m-am gândit să fiu şi eu puţin melancolică, aşa, de final de weekend.

Cum nu am avut teme, astăzi m-am odihnit, am colindat netul în lung şi-n lat, în special căutând tot felul de articole legate de Românii au Talent: participanţi, juriu şi prezentatori. De exemplu nu am ştiut cu ce se ocupă Pavel Bartoş, şi am aflat că este actor pe micul ecran cât şi la teatru. Am aflat că a jucat şi în acea telenovelă, Aniela, alături de Mihai Petre (nici pe asta n-o ştiam, M.P.- actor??). Trecând la concurenţi, am căutat-o pe Rebeca, fetiţa cu voce de aur, căci muream să o reascult. Pur şi simplu vocea ei îmi provoacă piele de găină instantanee şi necontrolată.
                        
Dacă tot am deschis această mare paranteză legată de Românii au Talent, vreau să spun eu acum, care sunt concurentii care mi-au plăcut. Dintre semifinalişti, m-au impresionat magicianul Eduard Malita cu partenera sa, Păun Valentin(a fost tare simpatic la preselecţii), Iliescu Tatiana (fata cu monociclul),Stancu Cristian (celălalt magician), Clevers (trupa de fete cu peruci afro), DFC, Vasilescu Marian(păcat..),Veronica Fizesan (femeia care a cântat operă profesionist), Orlando Oprescu (cel cu circul, la preselecţii mi-a plăcut mai mult nr lui, şi am mai aflat că este şi director de circ, al Circului Orlando), Freakquency (simpatici, dar multe bârfe am auzit despre ei, cum că ar fi sus puşi, însă uite că nu s-au calificat deci...). Aceştia au fost aceia care nu au reuşit să meargă mai departe. Dintre finalişti cel mai mult îi admir pe Narcis Iustin Ianău (cred că el va câştiga), Ballance (foarte buni...şi foarte BUNI =)) ), fetele Alina şi Cristina (pe Cristina o ştiu de la Megastar), Adrian Ţuţu, Rebeca Neacşu (superbă, locul 2 pentru mine, sau chiar 1, de ce nu?), Dinu cât şi Luca Valentin şi nu în ultimul rând Medea (îi apreciez munca şi mă enervează că mulţi îi consideră numărul altceva).

Acum închid această mare paranteză şi revin la melancoliile mele.
Stau şi mă gândesc că acuşi se duce şi anul acesta şcolar, vine vara... Parcă nu-mi doresc să se termine mai repede şcoala, ca în alţi ani. Desigur, anul ăsta a fost foarte lejer, clasa a 9-a, un paradis pe lânga chinurile matematicii şi a românei din clasa a 8-a.
Dar în mare parte melancolia mea se datorează faptului că acesta va fi ultimul an pentru mine în actualul liceu, liceul de arte plastice. Căci clădirea este revendicată de proprietar, iar primăria se plânge că nu are bani să ne mai plătească chiria (DAR, mai nou dragii de ei de la primărie, oameni moderni, s-au pus să înşire pe toată Calea Aradului gazon dintr-acela făcut sul, adus din străinătate, asta după ce zile în şir muncitorii au trebuit să scoată iarba naturala, săraca, ca să poată fi înlocuită de iarbă dreaptă, tăiată la milimetru) iar liceul se va muta din centru, la periferia oraşului. Dar trecând peste asta, oricât aş detesta eu uneori colectivul de aici, cu profesori cu tot, ştiu că îmi va fi dor de zilele acestea, şi de însuşi clădirea liceului, cu cele două coridoare ale sale, cu cele doua curticele pline de iarbă (naturală!), cu picturile de pe pereţi...
Astfel, cred că acest an este primul din viaţa mea care vreau să-l traiesc clipă cu clipă atât cât mai pot.

Acum închei şi mă duc să mă uit la The Vampire Diaries, noul episod :D. Aşa îmi place mie să mai uit de realitate şi să mă scufund într-altă lume.

3 comentarii:

  1. Vai, mi-ai facut pofta de liceu..desi l-am terminat de cativa ani, pe vremea aia abia asteptam s-o fac, ce-i drept, acum...acum parca as mai da asa timpul inapoi vreo 2-3 zile sa mai fiu iarasi clasa a 9-a, a 10a...eh, memories. :P enjoy them while they last.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heii .Eram pe rimel când citeam nişte comentarii , am citit şi comentariul tău şi am vrut să ţi văd blogul . Sincer, imi place tare mult .Ai numai chestii interesante. Blogul meu e cam naşpa .Mi l am făcut acum 2 săptămâni şi il folosesc mai mult ca pe un jurnal .Poate mai vorbim . Paa. <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thx pentru comentariu . Am citit la "despre mine" şi am văzut că şi ţie iţi plac pisicile =) .Eu sunt foarte ataşată de ele şi de fiecare dată când găsesc pisici hoinare le iau în casă şi le ţin o perioadă . Aşa . Deci . Unde eram .. Numele meu pe Rimel tot "bezea" e. Să fac o mică paranteză .. Porecla am primit-o de la nişte prieteni pentru că în fiecare zi mănânc o groază de bezele . Mi-e frică să nu dau în diabet, dar.. nu mă pot abţine :D .Poate vorbim mai multe pe mess. Id-ul meu e bezeaa . <3 .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...