sâmbătă, 23 aprilie 2011

Aşteptând...

Mda, azi sunt din nou cam melancolică, nu ştiu ce m-a apucat fix în ajunul Paştelui. Am un talent să mi se reverse toate paharele tocmai în cele mai nepotrivite momente, când ar trebui să fiu happy. În fine.. că tot sunt plictisită şi vreau sa scriu ceva care să îmi mai alunge gândurile negre, am ales să preiau 2 lepşe (tag-uri) de la Koko.

 "Chestionarul lui Proust" 

1. Principalele mele trăsături : deobicei originală, creativă, îmi place să ajut ori să dăruiesc, deobicei veselă...

2. Calitatile pe care doresc să le întîlnesc la un băiat : tact, amuzant, frumos, inteligent, sportiv, atent.. poate şi altele depinde până la urmă de tip.. şi ştiu că par superficială şi pretenţioasă, asta e, prefer să-l am pe cel mai bun chiar dacă trebuie să aştept pt asta


3. Calitatile pe care le prefer la o femeie : prietenoasă, simpatică, inteligentă, pasionată de ceva

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei : cel mai bun prieten pentru mine ar fi de încredere, m-ar ajuta, m-ar accepta şi m-ar consola la nevoie (urăsc să fiu certată sau umplută de sfaturi atunci când am dat-o în bară cu ceva, nu suport, eu ştiu! nu am nevoie să ma toci la cap cu ce puteam face sau ce să fac, dacă te rog să îmi dai sfaturi e altceva)

5. Principalele mele defecte : nu prea intru uşor în vorbă, leneşă de multe ori, impulsivă ori orgolioasă câteodată

6. Îndeletnicirea mea preferată : să stau pe net, desenez, să decorez (orice, de la pereţi la calendare)

7. Fericirea pe care mi-o visez :  nu ştiu.. momentan mi-aş dori doar să am parte de câteva persoane care să-mi fie prietene adevărate, care să fie petru totdeauna

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : să fac o serie de alegeri proaste în viaţă pe care să nu le mai pot remedia prea uşor (de aceea mă bazez pe Cel de Sus să mă ajute să iau deciziile corecte)

9. Locul unde aş vrea să trăiesc : tot România.. peste tot sunt oameni şi oameni (lăsaţi-mă cu prostiile de genu noi românii suntem nu ştiu cum).. deşi uneori mai visez să fiu la Los Angeles, la Hollywood unde stau vedetele :P

10. Culorile mele preferate :  violet, roşu, galben (ordinea în care le prefer se modifică în funcţie de stare..momentan asta e ordinea preferată)

11. Floarea care-mi place : toate sunt frumoase, depinde cum le vezi.. dar parcă cele mai frumoase (care le cunosc şi care îmi vin acum în minte) sunt trandafirul roşu, crinul alb, frezia

12. Pasărea mea preferată : colibri :) dar îmi place mult şi măreţia şoimilor, vulturilor regali şi a păsărilor de teapa lor, păsarile măiastre

13. Prozatorii mei preferaţi : Agatha Christie, Cella Serghi, Jules Verne,  J.K.Rowling (Harrz Potter este după mine o creaţie cum nimeni nu şi-a mai putut imagina)
14. Poeţii mei preferaţi : Eminescu, G. Topîrceanu, W. Shakespeare


15. Eroii mei preferaţi din literatură : Poirot, Prâslea ( :)) ), D'Artagnan, Edward Cullen :D..ehh nu ştiu...nu-mi prea aduc aminte şi alţii
16. Eroinele mele preferate din literatură : Miss Murple, Elena (Jurnalele vampirilor), Tupence (partenera lui Tommy din câteva din cărţile Agathei Christie) şi nu mai ştiu, în general mă cam enervau personajele feminine

17. Compozitorii mei preferaţi : Mozart, Bach şi restul clasicilor

18. Pictorii mei preferaţi : Botticelli, Rafael, Monet, E.Degas, van Gogh(cam toţi impresioniştii), Dali (şi îm general suprarealismul),Tonitza, Ştefan Luchian, Grigorescu

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : persoanele care fac ceva pentru binele comunităţii, cei ce se oferă voluntari, şi în special persoanele care luptă pentru animale!

20. Ce dispreţuiesc cel mai mult : persoanele care se vor proaste pt că aşa e mai uşor, maimuţoii, tipii macho, golanii, haitele de tipi de pe stradă, manelistele proaste, în general dispreţuiesc urâtul, nesimţirea, prostia unora

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere : o figură mai expresivă

22. Cum aş vrea să mor : ştiindu-i împăcaţi, liniştiţi, înţelegători pe cei dragi şi ştiind că mi-am îndeplinit misiunea în viaţă (dacă îmi doresc să nu mă calce maşina ce vine spre mine pe stradă este pentru că nu aş putea să îi las pe cei din familie îndureraţi, fară mine părinţii mei ar fi nimic)

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : când sunt făcute din pricina unor împrejurări ce nu au ţinut cu persoana respectivă, când sunt făcute fără voie, când sunt făcute din cauza că pers respective au fost păcălite de altcineva

24. Deviza mea : Deobicei încerc să mă ghidez după zicale de genul: "Când viaţa îţi dă lămâi, fă limonadă", doar că nu reuşesc tot timpul

"Daca eram..." 
Daca eram un anotimp, as fi fost  iarna
Daca eram o luna, as fi fost februarie
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost sâmbăta
Daca eram o parte a zilei, as fi fost noaptea

Daca eram un animal marin, as fi fost  pestele Betta

Daca eram un animal de uscat, as fi fost  pisică
Daca eram o virtute, as fi fost  loialitate
Daca eram o planeta, as fi fost  Uranus
Daca eram un lichid, as fi fost   ceai de fructe
Daca eram o piatra, as fi fost  ametist sau opal
Daca eram un metal, as fi fost plumb
Daca eram o pasare, as fi fost un vultur regal rar

Daca eram o planta, as fi fost   melisa

Daca eram o stare a vremii, as fi fost   ploaia cu soare
Daca eram un instrument, as fi fost  ţambalul
Daca eram un sentiment, as fi fost   milă
Daca eram un sunet, as fi fost   sunetul vântului şi a clopoţeilor bătuţi de vânt
Daca eram un cantec, as fi fost   Breathe again (Sara Bareilles)
Daca eram un film, as fi fost   un film de acţiune amuzant (gen acele comedii cu Jackie Chan)
Daca eram un serial, as fi fost  The Vampire Diaries
Daca eram un oras, as fi fost  Veneţia
Daca eram un gust, as fi fost  gustul ciocolatei negre (dulce-amărui, cu o proporţie mai mare de dulce)
Daca eram o aroma, as fi fost  aroma romului
Daca eram o culoare, as fi fost violet
Daca eram un material, as fi fost  satin
Daca eram o parte a corpului, as fi fost   gâtul
Daca eram un drog, as fi fost  ciocolata :) niciun alt drog nu e suficient de puternic pentru mine :P
Daca eram un accesoriu, as fi fost  un lănţisor-medalion
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost uimirea
Daca eram o materie, as fi fost  geografia
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost pisicuţul Toulouse sau pisicuţa Marie din Aristocats
Daca eram o forma, as fi fost o stea
Daca eram un numar, as fi fost 4
Daca eram o masina, as fi fost  un Lamborghini de culoare deosebită
Daca eram o haina, as fi fost  un tricou cu imprimeu trăsnit
Dăruiesc lepşele oricui vrea să le ia, numai să mă anunţe  :D
Alegerile făcute la a doua leapşă sunt inspirate după descrierea zodiei Vărsătorului, lucrurile care mi-au venit prima oară în minte, sau din contră, lucrurile care m-au făcut să cuget care mă reprezintă mai mult.
Acum.. ma duc la masă, apoi vopsesc ouăle :)
M-am mai înveselit cu leapşa asta, mi-a fost dor de una. Sper să mai fac şi altele în curând.

Paşte fericit tuturor!!

Şi pe final un episod din ROBOTZI, de care eu abia recent am auzit... Dar sunt foarte haioşi! :D
Love them

10 comentarii:

  1. Frumoase raspnsuri...imi place sa vad ca exista si persoane mature la 16 ani, care nu se dedau comportamentului tipic licean.

    Asa ma simt si eu, desi incerc sa-mi zic ca daca astazi ar fi ultima mea zi pe pamant, cu siguranta mi-ar parea tare rau ca am petrecut-o gandindu-ma la tampenii.

    te pup scumpa, Paste fericit!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau, ai doar 16 ani? Esti de aceeasi varsta cu fratele meu mai mic. :) Multi ani inainte.
    Gandesti foarte matur, imi place.
    Sarbatori fericite iti doresc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am auzit de robotzi acum vreo luna si tot impartaseam prietenilor si ei 'pai..tu abia acum ai auzit de ei?' si ridicau asa uimiti din spranceana. apoi daca dadeau si ei un share mai demult, aflam si eu odata cu ei, nu? Sper ca ai avut un Paste fericit asa cum iti doresti.
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, si eu am completat Chestionarul lui Proust.

    RăspundețiȘtergere
  5. Koko - Uh, buna idee cu ultima zi. Poate ar trebui mereu sa ma gandesc la asta ca sa ma impulsionez sa nu mai dau importanta lucrurilor marunte care ma agaseaza.
    Multumesc, am avut :) :*

    Lillee - Ai un fratior asa mic? :D Hihiii.. Zic "mic" pentru ca in comparatie cu tine e mic :)
    Multumesc, multumesc :)

    Ana - Mda, si eu tot auzeam pe la scoala vorbindu-se ca "vaai a aparut episodul nou din robotzi, l-ai vazut??" si credeam ca e vorba despre un serial mai.. serios :))
    Da, am avut, sper ca si tu ai reusit sa te bucuri chiar daca ai stat si la birou.

    Alexa Lola - e un chestionar interesant ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai, stiu si eu... 25-28?? :D
    Ideea e ca ma gandesc ca atunci cand ai depasit varsta de, nu stiu, 20 de ani, restul, adolescentii, par asa mici. Eu cand ma gandesc la mine la 14 ani, imi si zic cat eram de mica..:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, ai ghicit. 28. :)
    Am un frate de 16 ani si altul de 40 :)
    Suntem facuti din 12 in 12 ani. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Hai ca asta e amuzant :D
    Cam mari diferentele :D.. dar cred ca e fain sa ai doi frati cu asa varste. Pe unul il poti ajuta cu scoala, iar de la altul primesti ajutor cu viata ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte original si neobisnuit. Bravo, chiar mi-a placuut acest joc de cuvinte amestecat cu un pic de realitate si sinceritate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...