sâmbătă, 12 martie 2011

Unde iesi sambata seara?

-Hey, ce faci sambata seara?
-Umm...nimic deosebit, u?
-Ma intalnesc cu niste prieteni la terasa,la o bere, mergem si la club mai incolo. Am auzit ca vine Dj cutare si o sa fie super distractie.

Cunoscut?
Da, pentru mine, da. In fiecare zi de luni, la scoala ma intreaba colega mea cea foarte doritoare de a afla barfe noi: "Ce-ai facut in weekend?Cum te-ai distrat?" Iar eu intotdeauna ii tai elanul:"Am stat acasa."
Asadar sunt curioasa ce fac altii in weekend. Pe langa cluburi, discoteci, terase, chestii de fitze bla bla.
Si sunt curioasa pentru ca eu stau deobicei acasa. Sigur, mai ies la mall cand am ceva de cumparat, din an in Paste cu prietena mea si eventual inca una-doua persoane in plus la o "cafea"(am pus in ghirimele pt ca eu nu beau cafea), un film, si din Paste in an la vreun spectacol. Stiu, nu am o viata sociala prea incarcata, sunt mai degraba genul tocilar care mai bine sta sa cutreiere netul sau sa citeasca o carte buna in seara de sambata. Genul uncool. Genul care are blog :P

Asadar, ce putem face sambata seara?

  • Putem merge la DEŞTEPTAREA PRIMĂVERII de Frank Wedekind, astazi, 12 martie de la ora 19, la Teatrul National Timisoara sa vedem o poveste care se invarte in jurul unui grup de copii care descopera viata cu toate greutatile ei.

  • Vino să faci cunoştinţă cu autorii cărţii " De ce m-am intors in Romania", Sandra Pralong, Mihaela Mihai şi Mike Costache şi să iei parte la o degustare de vin oferita de Senator la Diverta – Iulius Mall T imişoara,Sâmbătă, 19 martie 2011 de la ora 17.


  • Sau daca gusturile voastre difera, trebuie sa stiti ca Clubul Zambara, Timisoara, se redeschide dupa o pauza de 3 ani, in aceeasi locatie, Bastionul Theresia, reabilitat de curand, sambata 12 martie, incepand cu orele 2.00, avandu-l ca invitat special pe Johnny D.
  • Ne putem inveseli la spectacolul "SUNTEM HAPPY" a lui Alan Bennett: sambata, 19 martie, Teatrul National Timisoara, ora 19.00.


  • Si nu in ultimul rand, cel mai important eveniment glam din vestul tarii: Clubul Heaven Studio si FashionTv va invita Sambata, 12 Martie, la Miss Fashiontv Banat. Fashiontv Party incepand cu orele 23.00.
Ei, acestea sunt cateva din evenimentele ce au loc sambata aceasta si urmatoarele, in Timisoara. Sper ca amatorilor de iesiri in oras le-au folosit informatiile.
Iar eu ma intorc la tema la romana si mai apoi la cartea mea de sambata seara.

p.s.Nu am mai folosit diacriticile pentru ca m-am grabit si nici nu vreau sa imi stric aranjarea in pagina, cuvintele si altele, riscand sa dau copy-paste de pe convertorul de diacritice.

Un comentariu:

  1. Deci esti din Timisoara. Esti o norocoasa, sunt atatea evenimente interesante pe acolo! 8->
    Eu, intr-un orasel din judetul Hunedoara, chiar ca nu prea am optiuni pentru weekend :)

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...