miercuri, 30 martie 2011

Serialele online alungă plictiseala


Îmi propusesem de ceva timp să scriu despre serialele online, una din marile mele "pasiuni". Mi se întâmplă să vizionez şi câte 5-6 episoade pe zi, în weekend-uri, când plictiseala mă aduce de urgenţă în faţa calculatorului. La televizor , oriunde ai butona dai de divorţul lui Oana de Pepe (sau invers, cine îi mai ştie). Nici măcar un Tom şi Jerry sau hai, un Hannah Montana nu mai găsesc când ajung la Disney Chanel si la Cartoon Network. Primul este invadat de o puzderie de seriale noi, toate, părerea mea, clişee, iar al doilea la fel, doar că nu sunt clişee, ci tâmpenii SF gen "Să cucerim lumea!!" Dar în fine, nu despre asta vroiam eu să vorbesc.

Mai demult vizionam la tv Friends (într-o vară rula pe Pro Cinema, parcă), iar pentru că era unul din puţinele mele seriale de comedie care să-l fi văzut, captându-mă peste ani l-am căutat şi online. Dar m-am lăsat de meserie căci negăsind subtitrare nici in engleză, nici în română mi-am zis că nu merită. Pe lângă acesta, am mai văzut, tot la tv, şi Two and half men şi The Nanny. Sunt serialele care îmi condimentaseră vara acum 2 ani.

Anul trecut am început defapt să intru în lumea serialelor online. Era iulie, eram plictisită, vacanţa propriu-zisă îmi începea abia la începutul lui august. Auzisem eu de un serial foarte fain numit Gossip Girl. Lumea zicea că a cucerit America şi este super. M-am apucat să-l urmăresc şi ma prins. Vedeam în medie câte 6 episoade pe zi şi în două săptămâni jumate am înfulecat cele 3 sezoane. Din fericire venea vremea plecării şi în felul acesta m-am desprins de calculator (căzusem într-o adevărată manie pt GG).


Intrată în vacanţă, în ţară străină (Canada), am avut ocazia să mai văd şi ce e pe la tv acolo. Şi altă boacănă: Începuse să-mi placă un serial numit Pretty Little Liars. Împreună cu verişoara mea, am început să ne uităm pe internet la serial. Din păcate nu se distribuiseră decât 10 episoade, restul urmând să vină abia în ianuarie, anul acesta (desigur că am continuat vizionarea).Este un serial foarte fain, nu ştiu dacă a mai existat altul ca el, dar este foarte bun. Este vorba despre 4 fete bântuite de un anonim care se dă drept fosta lor prietenă, moartă. Este cumva în genul poliţist, combinat cu drama, iubiri adolescentine, faze desprinse din filmele horror şi foarte multe look-uri super ale protagonistelor.


În toamna trecută am început să urmăresc The Vampire Diaries de care m-am amorezat din prima. Cu toate că mulţi îl considera Twilight secţionat pe episoade, pot să îmi dau cuvântul că nu este. Este de o mie de ori mai bun. Primul episod a fost cam clişeu, însă mai apoi serialul s-a individualizat cu fiecare episod. Iar eu sunt înnebunită după vampiri :))




Iar în final, ultimul serial de care m-am agăţat este Hellcats, un serial tot în genul adolescentin, cu majorete, iar punctul forte al serialului, pentru mine, este felul în care se mişcă, cum dansează şi cum ţopăie fetele alea. Îţi vine să te pui imediat să mergi la sală ca să ajungi şi tu în formă maximă ca ele. Iar partea plăcută este că nu tipele nu sunt deloc genul de piţipoance pink all over, ci fete destul de mature.


Mda, cam asta este. Nu prea le-am descris pe fiecare în parte pentru că puteţi găsi pe diverse site-uri descrierea serialelor date în copy-paste de zeci de ori.
Toate serialele din cele de mai sus sunt realizare după cărţi. Doar pentru Jurnalele vampirilor am citit cărţile, dar de această dată am apreciat mai mult serialul. Poate pentru că începusem să ador filmul, înainte să aflu despre ce este vorba între filele cărţilor.
Mi-am propus să citesc şi Micuţele mincinoase, căci cu siguranţă mă vor captiva şi carţile (sunt 10 la număr). Sper să fac asta cât mai curând, poate voi  şi scrie despre impresia lăsată.

Până atunci, pun punct acestei postări că am dat prea mult din taste, iar dacă nu închei acum, nu voi mai avea timp să mă uit la ultimul episod din Hellcats ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...