duminică, 13 martie 2011

Of, răceala!

Astăzi sunt cam plictisită. Şi mai ales din acest motiv mă aflu aici să scriu.
De câteva zile sunt tot răcită, dar acum am ajuns la faza în care nu mă pot desprinde de şerveţel şi am o ureche înfundată. Încerc să glumesc şi râd zicând că sunt într-o ureche.
Mâine probabil că nu merg la şcoală. Nu pierd nimic, doar 6 ore de desen, la sfârşitul cărora aş fi ajuns (ca în fiecare luni) să văd dublu şi să mă enervez că iar m-am murdărit pe haine de culoare sau grafit.
So... hai să aduc şi eu puţină veselie pe aici...

Pentru că e ritmata, veselă şi fresh şi pentru că îţi intră uşor în cap.

Update:Tocmai am văzut filmul "Killers" şi m-a distrat mult. E un film bunicel, destul de interesant, nu foarte original,previzibil, dar amuzant. Cui îi plac comediile de acţiune, cu bătăi şi cu protagonişti super drăguţi (Katherine Heigl şi Ashton Kutcher) poate să se uite ca mine într-o seară de weekend. Totuşi pentru cei mai pretenţioşi cărora le plac filmele de calitate, nu îl recomand pentru că ve-ţi fi dezamăgiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...