luni, 21 martie 2011

O pauză de la... viaţă

Aţi simţit vreodată că aveţi nevoie de o pauză de la viaţă? Acele momente când îţi doreşti să fi doar tu cu tine, să nu te mai gandeşti la nimic, să visezi cu ochii deschişi şi nimeni sa nu poată să te trezească...
Câte minuni poate face o singură zi în care să uitaţi de toate problemele, cât de mult ajută pentru minte şi pentru suflet! Este o eliberare de care oricine are nevoie, pentru că este demonstrat ştiinţific că cei care se gândesc toată ziua la grijile lor, cedează nervos efectiv!
Eu deobicei când vreau să uit de tot, mă cufund în lumea unui serial sau film (sau chiar desene animate), ori mă întind pe pat şi ascult muzică încercând să adorm, ori dacă am posibilitatea, mă arunc în mijlocul naturii şi mă uit acolo. Cum ultima posibilitate nu îmi mai este foarte accesibilă (obişnuiam să fac asta când eram în vacanţă la bunici, aveam o curte mare, un hamac, un pârâiaş care susura şi mulţi copaci), atunci îmi caut alinarea şi evadarea în celelalte doua posibilităţi.

Câteva melodii de suflet, pe care le ascult doar în astfel de momente:






Sunt doar câteva dintre cele mai frumoase melodii care le ascult când vreau să visez cu ochii deschişi.

4 comentarii:

  1. Chiar am momente cand parca...mi-as dori o pauza de la viata. Macar o zi acolo...
    Am observat ca asculti Nightwish, felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ascu;ti Nightwish,bravo!
    Da,ar fi frumos,macar o zi...

    RăspundețiȘtergere
  3. "curte mare, un hamac, un pârâiaş care susura şi mulţi copaci" - cat de divin sunaaaa!!! Ce-as vrea sa pot sa uit de toate problemele. Dar nici nu mai stiu ce e aia pauza... Nu mai stiu cum e sa nu ma gandesc la nimic :| Sunt atat de coplesita incat uit sa fiu doar cu mine insami.
    Pe mine desenele ma relaxeaza bine de tot, dar nu m-am mai uitat la desene/orice film de mai bine de 2 saptamani, daca nu ma insel. Muzica ascult zilnic si pot s zic ca ma relaxez cat de cat facand sport, dar nu complet, pt k mintea tot la griji imi este :))
    De cand n-am mai auzit Eternal Flame! :X Goes right into my playlist! Love it!
    Prima iar e super! Si ultima! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. andreea93m - Hihi, eu m-am indragostit de eternal flame cand am auzit-o prima oara in Vampire Diaries..am fredonat-o zile in sir :D
    Fiecare isi gaseste propria metoda de relaxare care i se potriveste.. Dar oricare ar fi e bine sa existe astfel de momente.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...