sâmbătă, 26 martie 2011

Momente dintr-o săptămână banală de elev

Bun, am deschis pagina de postare nouă. E un început şi ăsta...

Ştiu că nu am mai scris de mult, şi nu-mi găsesc nicio scuză. Când sunt atâtea de spus, eu nu mă pot hotărî ce să scriu? Hmm.. rău!

Adevărul este că săptămâna aceasta am fost cam preocupată de alte lucruri.
Ce am mai făcut zilele acestea...
Luni - am fost într-unul din acele momente când parcă ceri cu toată fiinţa ta să apară un OZN la fereastra ta şi să te ducă departe. Stau şi îmi imaginez o călătorie interstelară.Tot ce îmi vine în minte sunt imaginile din animaţiile gen Star Trek.


Poate odata voi dezbate subiectul acesta mai pe larg.


Marţi - Mi-am bătut capul cu o temă la română bazată pe poeziile de dragoste ale lui Eminescu.
După câteva rasfoituri aprige ale volumului de poezii, de la coadă la cap şi invers, mi-am găsit câteva preferate.
Însă cea din care vreau să citez acum este Glossă. Pentru că este pur şi simplu genială!
Vreme trece, vreme vine,
Toate-s vechi şi nouă toate;

Ce e rau şi ce e bine

Tu te-ntreabă şi socoate;

Nu spera şi nu ai teamă,

Ce e val că valul trece;

De te-ndeamnă, de te cheamă,

Tu rămâi la toate rece.

Cine nu îi cunoaşte întreg conţinutul, atât de frumos şi profund, totodata original şi creativ, poate să intre aici.

Miercuri - Mi-am bătut propriul record la dormit dupămasa: de la 16 si ceva la 19.30. Era o beznă totală când m-am trezit, pe stradă nu era nici sclipire de lumină de la felinare, pe ici pe colo câte o fereastră luminată ca o nălucă în noapte. Aşa că am tras o sperietură pe cinste, pentru câteva secunde neştiind pe ce lume mă aflu, ce timp e, îmi trecuse prin cap chiar şi că în vreme ce dormeam s-a petrecut vreun cutremur şi ai mei au uitat de mine. =))


Joi - Joi am avut ce am avut cu restul omenirii. Am fugit de lume ca luna de soare (ce comparaţie neinspirată), ba chiar mi-am lungit drumul către casă, ocolind pe nişte străduţe cât mai lăturalnice şi trebuie avut în vedere că eram în centrul oraşului. Nici măcar magazinul meu preferat de bijuterii care îmi era în drum nu m-a atras.O_O



Vineri - M-am tuns. Mi-am dat jumate de par jos din cap (saracele mele onduleuri la care m-am chinuit toată dimineaţa sa le dau o forma cu putina spuma fixativa) şi mi-am luat din volum că vine vara şi mor de cald. Dupa aceea, când am ajuns acasa nu mi-a mai plăcut cum arăt dar m-am băgat cu placa de îtins peste cioturile mele de păr. Şi mi-a plăcut din nou.
Apoi seara m-am uitat la Românii au talent. M-am bucurat că în sfârşit a început concursul. Păcat că au trebui să elimine destul de mulţi oameni. Dar drept este că au cam acceptat pe mulţi care nu aveau ce căuta acolo. Anyway, acum e acum :) Începe bătălia!

Iar astăzi.. ei bine, mă bucur de weekend :)

4 comentarii:

  1. Servus.>:D<
    multumesc pentru comentariu si crede.ma: chiar daca nu ti.am citit inca blogul[pentru ca asta urmeaza sa fac] pare foarte interesant si ar fi frumos sa devenim prietene.:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Jurnal, frumos :) Incearca sa-ti notezi pe ceva absolut tot ce-ti vine in minte si iti va fi mai usor sa scrii pe blog. Daaa, la sfaturi nimeni nu ma intrece dar cand vine vorba sa pun in aplicare cate ceva...pauza. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa haha :) buna idee Lillee .

    ioaa, si eu sper sa devenim prietene fiindca acesta este unul dintre motivele pentru care colind blogurile: sunt in cautare de oameni cu care sa fiu cam pe aceeasi lungime de unda.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt deschisa la ceea ce a spus ioaa, sa stii :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...