marți, 8 martie 2011

La mulţi ani!


Cu o culoare mai festivă la scris, am să încep prin a ura tuturor femeilor un mare La mulţi ani!
Astăzi a fost ziua noastră, girls, şi încă mai este, iar noi ar trebui să fim răsfăţate.
Ei bine asta am zis-o aşa, în speranţa ca unii băieţi/bărbaţi s-ar simţi puţin. Nu cârtesc, mai ales că am fost destul de mulţumită de cum s-au descurcat bărbaţii această zi, impulsonaţi şi de publicitatea făcută pe la radiouri, dar deasemenea am vazut prin oraş mulţi băieţi care se duceau la şcoală cu mâinile goale. Adică ce dom'le, ţi-e greu să iei o floare, măcar pentru dirigintă? Chiar te înţeapă la orgoliu să dai 3-5 lei
pentru un bucheţel de zambile (ce-i drept, preţurile sunt cam piperate pentru câteva flori pe jumătate moarte, dar măcar de câteva ori pe an)? Ca să nu mai pomenesc ca şi de 1 Martie mulţi băieţi s-au considerat mai presus de gestul de a oferi un mic simbol al primăverii...
Pe de altă parte, am fost plăcut impresionată de câţiva tipi simpatici care s-au oferit să împartă frezii tuturor femeilor, cât şi fetelor, desigur din partea domnilor de la PD-L. Că nah, trebuie şi ei să dea bine cu ceva. O să fac o mică paranteză spunând că eu una nu sunt aşa înverşunată pe cei de la conducere, şi mă deranjează când lumea cârteşte. Aţi cârtit si pe vremea lui Ceauşescu şi a lui Iliescu şi acum. Hai mai bine să încercăm să vedem partea bună a lucrurilor! Nu am rămas pe stradă! Şi dacă vom rămâne, ce? Vom supravieţui. Suntem legaţi de acest Pământ şi nimeni nu ne va da afară. Desigur doar dacă acesta ne este destinul şi scopul în viaţă, să murim sacrificându-ne. De ce ne este frică de moarte? Trebuie să fim uniţi! În fine, am să scriu despre asta altă dată.
Aşadar ar trebui să nu mai fie atâta lume zgârcită, fiindcă nu e aşa greu să oferim o mică atenţie cuiva drag. Sau în privinţa profesoarelor, nu neapărat drage, dar măcar din respect ;)
Mie una îmi place să ofer (deşi se mai întâmplă să nu am timp, să uit etc.) pentru simplul motiv că ador să văd că oamenii chiar se bucură de ceea ce le-am dăruit. Tot aşa stă treaba şi cu ajutatul.
Astăzi i-am oferit un buchet de flori mamei mele care să îi aducă primăvara în suflet. Acelaşi lucru vi-l doresc tuturor, o primăvară frumoasă plină de bucurii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...