joi, 31 martie 2011

Animale colorate - acesorii pe podiumurile de modă


În general nu suport felul în care sunt tratate animalele de companie de către unii stăpâni, care sunt ori într-o extremă (şedinţe de coafură, pedichiură, pălăriuţe, ochelari de soare etc.) ori în alta ( maltratare). Dar când prostia omului, ba chiar răutatea şi nepăsarea acestuia, transformă un căţel în accesoriu colorat şi fashionable, este prea mult.
Pot să înţeleg când stăpânii îşi îmbracă animăluţele în hăinuţe iarna, dar industria care s-a format pe baza animalelor de companie este mai rea decât maltratarea, părerea mea. Nu vreau acum să mai vorbesc despre extrema violenţei, căci subiectul îmi provoacă milă, silă, durere, îmi găureşte de-a dreptul sufletul. Dar cu toate acestea înclin să cred că maltratarea prin mijloace lente şi invizibile, cum este tratarea pet-urilor ca pe nişte adolescente fiţoase şi super-stilate, este cea mai inacceptabilă formă de cruzime.

Iar acum să trec la picătura care a umplut paharul: New York Fashion Week


Nu ştiu cu ce le-au vopsit, dar ştiu că tot ce nu e natural nu e ok. Nu văd de ce aveau nevoie să facă un asemenea gest, nu e de ajuns că în industria asta a modei fetele mor de anorexie? Mai trebuie să bage şi câinii în ecuaţie?
Mi se pare o dovadă de nesimţire la adresa animalelor şi altceva nu mai am de adăugat.

Un comentariu:

  1. Este dovada de snobism, parerea mea. Crezi ca se gandesc la bietele animale?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...