sâmbătă, 26 februarie 2011

Talente neintelese?

Uite primul subiect despre care vreau să scriu, pentru că tocmai am terminat de vizualizat reluarea show-ului Românii au talent.

Deşi emisiunea e preluată cu format, siglă şi "talente" ca în ţările de provenienţă, văd că show-ul chiar prinde. Mie una îmi place pentru că e o diversitate mare de momente scenice de la penibil la extraordinar, de la ciudăţenii la voci superbe, pe toate gusturile.

Dar lăsând laudele de-o parte, vreau să îmi vărs întrebările retorice şi nervii în privinţa acelora care au venit ca să se faca de râs.

Chiar nu pot să înţeleg prezenţa unora pe scenele teatrelor din cele mai mari oraşe ale ţării. Pur şi simplu întinează puritatea acelor locuri. Înţeleg că fac lumea să râdă, şi pe mine m-au făcut să râd, dar cum au ajuns acolo?
Şi mi-e milă de aceia care sunt duşi cu pluta. Glumeşti, râzi, dar când ajungi la un anumit hal de ţicnire, nu mai poţi nici să te cruceşti. Nu am să dau nume, dar cine a văzut ieri sau azi emisiunea, îşi poate da seama cam despre cine vorbesc. Şi e de rău, căci sunt profesori! Oameni care ar trebui sa educe alţi oameni. Asta e cel mai grav. Oare meseria asta te face s-o iei mai repede pe arătură decât altele, sau te face mai inteligent la bătrâneţe? Ultima variantă ar trebui să fie cea corectă, dar din ce am văzut astăzi, pe mulţi îi face snobi...

În fine.

Momente impresionante au fost şi ele şi au compensat penibilitatea celorlalte. Cele doua fete care au cântat(am recunoscut-o pe Cristina de la Megastar), cei doi băieţi cu acrobaţiile (mi-a plăcut umorul Andrei), fata cu câinele cel drăguţ (aici Mihai a fost tare simpatic) şi cam atât, din câte îmi amintesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...